Top 5!

Okaay, veţi fi surprinşi cu această postare dar nu, nu am să fac un top cu romanele mele preferate, ci voi face un top cu youtuberii mei favoriţi de peste tot din lume! Ştiu că este puţin pe langă subiect, dar, să fiu sinceră, urmaritul videoclipurilor pe youtube imi ocupa o parte foarte mare din timpul meu liber dar, de altfel, este o activitate relaxantă. Aşa că… începe topul youtuberilor!🙂

Al cincilea meu youtuber favorit este… SUPERWOMAN!!!

Superwoman postează de două ori pe saptamană filmuleţe în care discută despre atât de multe subiecte random, încât îmi va fi greu să le enumar pe toate aici. Însa, dacă daţi click pe imaginea lui Lilly Singh de mai jos, o să accesaţi un link care o să vă ducă spre canalul ei de youtube! Distrati-vă!🙂

 

Al patrulea canal este… GOOD MYTHICAL MORNING!!!

Acest canal de youtube este ţinut de Rhett şi Link, doi oameni din America care, în fiecare dimineaţa, postează un nou episod din emisiunea lor online, Good Mythical Morning. Ei bine, când zic dimineaţă mă refer la fus orarul american, deci… la noi apare după masă. Dar nu este însă nicio problemă. Mă uit întotdeauna la episodul din ziua anterioară înainte să plec la şcoală, în timp ce iau micul dejun şi îmi beau cafeluţa. Întârzi mereu din acest motiv, dar nu-i bai pentru că (mă puteţi crede pe cuvînt) acest show chiar merita fiecare secundică!

 

Al treilea… Zoella!

Aceasta este o youtubeăriţă ce face vlogguri normale şi păstrează astfel tradiţia clasică a furnizorilor de content pe youtube. Un plus pe care îl are din partea mea este că a scris şi o carte numită Girl Online. O să scriu o postare separată despre aceasta în viitorul apropiat.

 

Al doilea canal preferat mie este… NIGAHIGA!!

Acesta este un canal de youtube într-atât de complex încât aici veţi găsi de toate, începând de la scurt-metraje până la sketchuri şi vlogguri normale. Nu vă spun însă nimic mai mult… Vă las pe voi să vedeţi singuri!

 

Primul în top (ignoraţiordinea) este… SHOSH!

Scurt-metraje, muzică ciudată, situaţii amuzante, bizare, dramatice şi multe altele, asta vă pregătesc Ian şi Anthony pe canalul lor de youtube, Smosh! În cazul în care vă plictisiţi, sau vă relaxaţi sau sunteţi chiar foarte stresaţi după o zi lungă dar aveţi chef să râdeţi şi să vă destindeţi, acesta este linkul care trebuie accesat!😀 Vă veţi amuza până cu lacrimi şi nu veţi regreta deloc timpul petrecut urmărind aceşti doi youtuberi!

 

Şiii, după cum se spune în lumea youtube-ului, nu uitaţi să vă abonaţi, să daţi like dacă va plăcut, share ca să vadă şi prietenii şi noi ne revedem în curând! Paa!

Ce parere ai?

