Insurgent – Recenzie

Insurgent este al doilea volum din seria Divergent, scrisa de Veronica Roth si tot ce pot spune despre aceasta carte este ca a fost o lectura absulot bestiala! Nu stiu de ce am facut o pauza atât de lunga între citirea primului volum si continuari, dar tot ce stiu este ca regret ca nu le-am citit continuu. Lumea distopica creata de autoare este nu numai una plina de pericole si mister, ci si una realista care capteaza cititorul de la primul rand.

In primul volum am luat parte, alaturi de Tris la testul de aptitudini, la initierea neinfricatilor si la tot ce a urmat dupa. Acum, ca apele s-au linistit, ne vom intalni cu personaje noi, unele mai placute, altele mai putin placute, vom lua parte la tradari si conspiratii si… fara sa vrea, Tris, alaturi de Tobias, joaca un rol destul de important in toate acestea. Nu voi spune mai mult de atatea pentru ca nu-mi prea sta in fire si vreau sa va las pe voi sa savurati povestea.

Ce mi-a placut mie foarte mult la aceasta carte a fost stilul alert in combinatie cu intorsaturile de situatie. Desi acestea sunt cele mai… frustrante aspecte ale cartilor cu suspans… sunt in acelasi timp si cel mai atragatoare. Este o serie pe care o recomand tuturor desi, cu parere de rau am vazut ca sunt multi oameni care nu-i dau atentie pentru ca o catalogheaza precum o carte de consum scrisa numai pentru a fi vanduta sau pur si simplu „carte de adolescenti”. Nu este adevarat. Amploarea luata pe piata de aceasta serie nu se datoreaza strategiei de marketing, ci in totalitate cartii si lecturii oferite. Eu una o recomand tuturor cu cel mai mare drag!