Recenzie – P.S. Te iubesc

Te-ai întrebat vreodată cum ai proceda dacă soţul tau, cu care erai căsătorită de 7 ani, ar deceda? Ai putea să îţi revi în urma şocului pierderii cuiva atât de drag ţie? Ai putea să îţi iei viaţa în proprile mîini şi să reîncepi totul de la zero, cunoscând persoane noi, luându-ţi un nou job, învăţând să te distrezi din nou? Suna complicat, nu? Ei bine, asta este exact ceea ce Holly Kennedy încearcă să facă.

Când Gerry moare din cauza cauza unei tumori pe creier, soţia acestuia intră într-o depresie cruntă. Nu are loc de muncă şi nimic cu care să îşi poată ocupa mintea, şi nu poate avea grijă nici măcar de ea însăşi. Trece o lună de la moartea lui Gerry când Holly primeşte un pachet cu 10 plicuri scrise de mâna decedatului, pe vremea când acesta era încă în viaţă. Scopul acestor scrisori este să o ajute pe Holly să îşi revină şi să îşi poată lua viaţa de la capăt, poate chiar să îşi găsească o nouă iubire. Însă va reuşi Holly să facă tot ce îi cereau scrisorile? Asta rămâne pentru voi să aflaţi.

Exact cum spune şi editorul cărţii, Cecelia Ahern ţine să reinventeze poveştile şi să îţi demonstreze că viaţa nu este chiar atât de dulce precum spun toate cărţile de dragoste. Uneori se pot întâmpla lucruri teribile care să te smulgă din micul tău paradis, iar în momentele acelea trebuie să te adaptezi situaţiei. Probabil în oricare altă poveste de dragoste, în contextul acesta s-ar fi spus mai multe despre iubirea dincolo de moarte, si tocmai asta este ceea ce mi-a placut la acest roman! Este mult mai realistă şi adaptată la viaţa reala decât oricare altă poveste de dragoste pe care am citit-o vreodată, nefiind clişeică. Am iubit-o, şi mi-a părut rău când am terminat-o…

P.S. S-a făcut, după cum cred că deja ştiţi deja, un film după această carte, numit „P.S. I love you”. Părerea mea este că dacă vreţi să vă uitaţi la film, să o faceţi înainte să citiţi cartea, căci eu am încercat să îl văd imediat după ce am dat şi ultima pagină a romanului şi am fost atât de profund dezamăgită de el încât l-am oprit la jumătate. Nu are nimic din substanţa cărţii şi nu a reuşit să imortalizeze mare lucru din sentimentele transmise de roman. El însă pare un film drăguţ, dar din nou, încercaţi să îl vizionaţi înaintea romanului căci altfel vă va cam plictisi (părerea mea). În orice caz, în film joacă actori destul de faimoşi (Hilary Swank, Gerard Butler) şi asta cred că o să vă facă destul de curioşi.

***

Okaaaay, omorâţi-mă. Ştiuuu, am lipsit 2 ani. Inactivitate totală… bla bla… Dar plătesc pentru asta, bine? Uitaţi cât de tare mi-am ieşit din mână! Dar serios acum, îmi pare rău pentru această îndelungaaaatăăăă absenţă, chiar mi-aţi lipsit şi la câte cărţi am citit în ultimul timp, o sa am la recenzii de făcut de o să vă săturaţi de mine!😀 Priviţi partea bună: mă întorc în forţă şi promit că nu vă mai las niciodată în pace o perioadă atât de lungă!😛 YAY!

2 gânduri despre “Recenzie – P.S. Te iubesc