Vampir pentru o zi

V-ati gandit vreodata cum este sa fiti vampiri? Dar desigur ca v-ati gandit la asta. Toti si-au dorit-o, macar odata in viata lor. Toti fanii cartilor cu vampiri sau filme, toti cei care isi urasc profesoara de matematica, toti cei care au fost batjocoriti, grabiti sau asa mai departe. Este faptul a avea ceva in plus fata de ceilalti, ceva ce sa ii faca sa iti arate respect. O putere in plus fata de ceilalti, ce ii face sa se teama de tine.

Am fost vampir pentru o zi.

… din pacate, a fost o zi in care a trebuit sa merg la scoala.

Ti-ai dorit vreodata, ca atunci cand cineva te ia din spate „BA! Hai mai repede si grabeste-te odata, ca nu am toata ziua!” tu pur si simplu sa ii zambesti crud si acela sa se dea doi pasi inapoi, ingrozit? Ti-ai dorit vreodata ca atunci cand cei din liceul tau te trateaza superior, sa le arunci o privire de-a dreptul ucigatoare, contemplata de niste colti imensi? Ti-ai dorit ca atunci cand tu ajungi acasa si o gasesti pe mama ta suparata, urland la tine, tu pur si simplu sa ii zici, „Ai grija, sunt un Vampir. Nu ma infuria!”… credeti-ma, nu vreti! Parinti nu gusta chestiile de genul.

Totul a inceput noaptea, cand am auzit o voce ce imi soptea la ureche „Ai grija… de acum, o mare responsabilitate sta pe umerii tai”. Apoi am simtit o mangaiere pe obraz, iar imediat dupa, o durere surda in jurul gatului… Am cazut inapoi in pat, sleita de puteri, cazand intr-un somn adanc, inconstient.

Dimineata cand m-am trezit, aveam colti.

Nu mi-am dat seama de gravitatea schimbarii imediat. In mintea mea, eram inca normala: trebuia sa merg la scoala. Asa ca astawpid-IMG_20140107_081720.jpg este ceea ce am facut. Simplu si usor ca intr-o dimineata normala. M-am urcat in metrou, am coborat pentru a schimba magistrala, iar acolo m-am intalnit cu un coleg, si in momentul in care m-a imbratisat in semn de salut, am simtit un instinct animalic, primar, ce m-a impins sa il musc. Astfel, s-a transformat si el. La el schimbarea a fost imediata. Am putut sa vad cum coltii ii ies si i se maresc si socul avut ce ii disparea, inlocuita fiind de o privire inexpresiva. Si am mers la scoala.

Nu vroiam sa spunem nimanui. Nu stiam cum sa ne ferim sa nu ne vada profesorii. Era foarte greu. Totul in jurul meu capatase o culoare mai vie, mai puternica decat vazusem in viata mea. Agilitatea mea crestea pe masura ce timpul trecea. Era incredibil.

Dupa ore, a trebuit sa mergem sa vizitam o colega la spital. Ii promisesem de cu cateva zile inainte. Dupa ce a suferit un accident de masina, ne-am gandit ca ar fi dragut sa mergem sa o vedem. Si am fost. Iar acolo, la spital, unde mirosul de sange era atat de pregnant si de apetisant, am realizat ceva: viata mea nu va mai fi niciodata asa cum era.

Puterea, tot ceea ce aveam, agilitatea, vedearea puternica, totul… nu mai avea nici un rost. Totul se schimbase.

Cand am ajuns acasa, m-am dus si m-am uitat pe fereastra. A fost o seara senina: poate singura senina din ultimele zile, fiind totusi mijlocul iernii. Si am vazut o stea: steaua la care mi-am pus o dorinta cand eram mica, sperand ca se va implini. Mama mi-a spus intotdeauna asta: ca acea steluta, mica, ce abia se vedea, stralucea de fapt mai tare ca toate celelalte, doar ca nu puteam eu sa ii vad puterea. Si privind-o, am facut alegerea. Am inchis ochii pastrand inca in minte imaginea stelei, unica, lipsita de stralucirea celorlalte din jur. Imi aminteam cuvintele mamei mele cand eram mica:
-Alexa, tine minte ceea ce iti spun. Cea mai mica stea vizibila de pe cer are cea mai mare putere dintre toate. Nu uita asta.

Astfel ca am cuvantat, concentrandu-mi toata fiinta asupra dorintei ce o spuneam. Si am spus:
– Imi doresc sa fiu precum tine: cu nimic in plus fata de ceilalti. Mica si retrasa, dar cu puterea din interior. Nu imi doresc sa fiu vampir, nu imi doresc sa am putere. Scapa-ma, te rog, de acest blestem!
Dimineata urmatoare era totul normal. Nimic, niciodata nu se intamplase.

Ce parere ai?

