Happy new year!

Acesta a fost poate cel mai nebunatic an pe care l-am trait vreodata. Anul acesta s-au intamplat mai multe lucruri decat am mai trait vreodata pana acum. Si, de fapt, aiurea ma exprim eu spunand „anul acesta”. Deja „anul acesta” este anul trecut. La multi ani tuturor cititorilor blogului meu, tuturor iubitorilor de carti, tuturor bloggerilor cu care am intrat vreodata in contact. Va multumesc pentru sustinerea pe care mi-ati oferit-o pana acum, si fie ca anul ce va veni sa va aduca tot ceea ce e mai bun si mai magic in acest univers!

… Si va las aici un mic rezumat a ceea ce am facut de Craciun. Btw, totul s-a terminat cu ajunsul meu acasa pe la ora 11 noaptea si mama urland la mine… Oooops :S

Ei bine, va urez inca odata un an nou fericit si plin de impliniri! La multi ani!

Un gând despre “Happy new year!

Ce parere ai?

