So… be happy!

Zilele trecute am invatat ceva: de ce noi, oamenii in general, uitam sa ne bucuram de momentele frumoase doar pentru ca vrem si mai mult? De ce riscam sa uitam sa ne bucuram pentru ceea ce se petrece in prezent, doar de frica ca alte momente frumoase nu vor mai veni? Ne facem prea multe griji ca lucrurile se pot strica sau ca nu vom mai intalni alta ocazie sa fim fericiti, ca pur si simplu nu vom mai ajunge in punctul acela.

Multi dintre noi trebuie sa patrundem sensul acestor cuvinte:  Fericirea nu este scopul, ci actiunea. Ea nu este destinatia, ci drumul pe care ti-l alegi. Am facut aceasta greseala de mai multe ori in ultimile zile: am considerat fericirea un scop la care trebuie sa ajung cu orice pret si am uitat, astfel, ca sunt fericita. O puteti numi prostie, caci este, dar multi dintre noi facem aceasta prostie.

Viata este de fapt atat de simpla, de usoara, de placuta, de ce trebuie sa ne-o umplem oare de griji? Iubirea, fericirea, norocul, este ceva ce faci, este ceva ce alegi din propria initiativa. Multora ne este frica sa facem alegeri pentru simplul fapt ca am putea sa cadem, sa nu mai ajungem sa ne cucerim anumite scopuri. Imi este mai usor sa spun ca totul este pur si simplu o iluzie.

Trebuie sa invat sa ma bucur de momentul prezent, sa nu imi fac griji pentru ce va veni. Trebuie sa reinvat sa rad si sa ma bucur precum un copil: fiecare lucru sa ma entuziasmeze si sa imi aduca zambetul pe buze, sa ma pot bucura de orice lucru micut. Sa fac fiecare gest, fiecare fapta, semnificativa pentru mine. Pur si simplu am senzatia ca trebuie sa reinvat sa fiu fericita: o alta greseala pe care o fac. Astfel esti daca iti alegi sa fi astfel, fericit. Nu este un scop pentru care trebuie sa fac ceva. Asadar, let’s be happy, the life is easy. At least, why not? Intelege fericirea pe care o ai deja si nu incerca sa obti mai multa. Asta inseamna, de la bun inceput, a esua.

Oh, si daca incepe sa ninga (nu stiu cum e pe la voi, dar acuma, afara a inceput sa fulguiasca destul de placut) trebuie neaparat sa ma duc sa imi iau niste pliculete de ciocolata calda. De fapt, cred ca ma duc chiar acuma sa cumpar.

Cya

Ce parere ai?

