Sa mi se para, oare…?

Mi se pare mie sau a picat interactionarea dintre bloggeri in cap? Nu sunt eu foarte sigura, pentru ca si activitatea mea a fost la pamant, dar totusi… mi se pare ca lumea pe aici nu mai are aceias placere de a interactiona. Nu mai vad aceias frenezie, concentrare si interactionare ca pana primavara trecuta. Ma refer la toata aria blogosferei din care face parte si blogul meu. Unde sunt micutele grupuri de bloggeri ce se sustin unii pe altii, batalia si frenezia dupa sponsori de care eram asa de obosita, unde au disparut acelea? Mi se pare o tacere totala si blogosfera imi pare sustinuta numai de lumea care posteaza din obisnuinta de a posta… Ceea ce ma cam dezamageste putintel. Din nou, intreb: este doar parerea mea sau chiar s-au schimbat lucrurile pe aici in ultimul timp?

7 gânduri despre “Sa mi se para, oare…?

  1. Cel mai probabil s-au schimbat lucrurile pentru că a început şcoala şi de cele mai multe ori toţi sunt acaparaţi de multitudinea de teme, proiecte etc. Să vedem cum evoluează treaba în vacanţa de iarnă ^-^. Oricum, mereu este binevenită şi o pauză. Cum s-ar zice, ce e prea mult strică uneori.

    1. Eu nu ziceam sa nu fie pauze… Doar ca mi se parea ciudatel. Inainte nu era asa tacere, oricum… Chiar si atunci cand incepea scoala.. Dar per total, asa mi se parea. Parca mereu a fost ceva mai multa activitate:\

  2. Si mie mi se pare, dar tot pe timp dau vina. Spun asta si pentru ca in cazul meu asta e problema – de cateva luni parca nu mai am timp de nimic! – si stiu ca tot cam de atunci a inceput si scoala, asa ca am presupus ca timpul o fi problema si la altii🙂

    1. Mda, s-ar putea… Dar inceputul scolii a mai fost si inainte, si nu a fost totul chiar asa pustiu, deodata. Ma rog, si eu am fost inactiva, asa ca nu am de ce sa ma plang. Ma mira totusi putin

  3. hm…Nu prea stiu ce sa zic, sunt perioade dificile..spre exemplu eu sunt clasa a 12-a acum si pare ca nu rezist sa ma ocup de absolut orice, dar am vazut ca multa lume are aceasi boala lene acuta sau prooblemute, cred ca multi am obosit sau pur si simplu e doar o pasa ..vezi tu, eu mereu am considerat blogul ca fiind o portita de scapare, un fel de confident,

Ce parere ai?

