Filme noi :3

Cum am lipsit eu mult de pe blog si am pierdut toate evenimentele „importante” de vara asta, sa va spun despre ceva filmulete noi :3 Este vorba despre Orasul Oaselor, filmul inspirat din primul volum al seriei „Instrumente mortale” de Cassandra Clare (click AICI pentru recenzie) si Percy Jackson si Marea monstrilor, alt film interesant inspirat din alta serie care mie mi-a placut foarte mult, si anume Percy Jackson si Olimpienii (A fost scrisa de Rick Riordan si a fost publicata la noi in tara de RG Publishing).

Inca nu am vazut cele doua filme dar le voi vedea in curand, si astfel le voi recenzia. Pana atunci, o sa va las posterele, descrierea, castingul principal si va voi anunta ca da! Sunt inca in cinematografe, asa ca grabiti-va si mergeti sa le vedeti!

City of Bones (Orasul Oaselor)

Filmul a fost regizat de Harald Zwart, iar in rolurile principale ii avem pe…

Lily Collins in rolul principal, rolul lui Clary

Jamie Campbell Bower in rolul lui Jace

Kevin Zegers in rolul lui Alec

Jemima West in rolul lui Isabelle

Robert Sheehan in rolul lui Simon

Jonathan Rhys Meyers in rolul lui Valentine.

Pentru a vedea intreg castingul, click AICI.

O adolescentă obişnuită din New York, Clary Fray (Lily Collins), descoperă că este descendenta Vânătorilor de umbre, clanul tinerilor războinici pe jumătate îngeri, care încearcă să protejeze lumea de demoni. După dispariţia mamei sale, (Lena Headey), Clary se vede nevoită să se alăture unui grup de astfel de vânători, care îi arată o altă faţă a New Yorkului, numită Downworld, un oraş dominat de vârcolaci, demoni, vampiri şi alţi monştri.

Percy Jackson and The Sea of Monsters (Percy Jackson si Marea Monstrilor)

Desi nu am avut timp sa recenziez cartea, o voi face in curand. A lasat o mare impresie asupra mea. M-a tinut in suspans si, mai mult decat atat, a fost plina de umor. Dar nu sunt acum aici pentru a recenzia o carte, ci sa vorbesc despre un film. Sa vedem…

Acesta este cel de-al doilea film din seria Percy Jackson, primul film fiind numit „Percy Jackson and the Lightning thief” (Percy Jackson si hotul fulgerului). Filmul a fost regizat de Thor Freudenthal. Il avem in rolul principal, rolul lui Percy, pe Logan Lerman.

Percy (Logan Lerman), fiul lui Poseidon, îşi continuă călătoria epică începută alături de prietenii săi semizei. Destinaţia sa? Găsirea celebrei Lâni de Aur, care are puterea să salveze casa lui Percy şi a prietenilor săi… Pentru a da de ea, Percy trebuie să înfrunte Marea monştrilor, cunoscută pământenilor sub numele Triunghiul Bermudelor. Orice-ar face şi orice creatură ar trebui să învingă acolo, Percy ştie că e singura soluţie pentru a înfrânge un duşman ce aşteaptă de mult o cruntă răzbunare pe părinţii semizeilor.. 

Gasiti mai multe informati AICI.

Ambele filme, din cate am inteles, sunt pline de efecte speciale care le fac sa merite sa fie vazute. O sa revin zilele viitoare cu recenzii pentru amandoua. Pana atunci, sa aveti un weekend placut.🙂

6 gânduri despre “Filme noi :3

  1. sgina

    Am vizionat și eu Orașul oaselor la cinema. Filmul a fost interesant, atmosfera super amuzantă, căci n-am fost singură.
    Eu cu o amică tot comentam filmul între noi și râdeam, mama ei era obsedată de liniște (deși deja vedea a doua oară filmul) și ne tot atenționa să facem liniște, iar sora mea se speria și tresărea des din cauza filmului :))
    Oricum, parcă aș mai vedea o dată filmul, căci chiar mi-a plăcut, deși, înainte să-l văd, am fost cam reticentă în privința actorului din rolul lui Jace

    1. Ma bucur sa aud ca te-ai distrat la el. Cum am zis, nu am vizionat filmul inca, probabil o voi face zilele viitoare. De fapt ce probabil? Sigur! Nu am eu cum sa ratez filmul asta :)) Abia astept :3
      Btw, ce este cu actorul din rolul lui Jace?:\

      1. sgina

        Nu știu, când am văzut distribuția, trailerul, m-am gândit că nu pare chiar potrivit pentru rolul Jace, că nu pare să i se plieze, dar am fost impresionată plăcut de film și de felul în care a interpretat acel rol totuși.

      2. sgina

        Mi-e greu să înțeleg cum de n-ai ajuns încă să vezi filmul :))
        Recunosc, n-am fost în ziua în care a apărut, dar n-am putut rezista nici măcar o săptămână înainte să ajung să-l văd :))

Ce parere ai?

