First year of high school

Bine, titlul postarii nu se potriveste, este clar. In primul rand ar trebui sa va lamuresc de ce nu am postat nimic toata vara si ce am mai facut. Pai cum stiu ca blogul este dedicat cartiilor, iar aceasta postare este off-topic, probabil nu sunteti voi prea interesati. De fapt nici nu imi pasa. Presupun ca este datoria mea sa va tin la curent cu toate detalile despre acest blog asa ca hai sa va pun la curent🙂

Vara asta… A fost, pot sa spun, cea mai plina de surprize vara ever. Am fost in doua tari diferite: Anglia si Norvegia. In Anglia am stat cam o luna, dar am vizitat cam pe jumatate tot ce am vizitat in cea de-a doua tara, in care am stat doar patru zile.

Plecarea in Anglia a fost pur si simplu uimitoare. A fost primul meu zbor cu avionul si avea sa se anunte o vacanta pe cinste, diferita de celelalte, impreuna cu tatal meu. Poate ca primul zbor cu avionul este pentru toata lumea ceva special. Este vorba despre o minunata aventura deasupra norilor. Eu, cel putin, am observat imagini tridimensionale ale multor si diferite infatisari si, mai presus decat atata, tot ceea ce te putea inspira. Mi-a trecut un gand prin minte „Dumnezeu este deasupra norilor. Am ajuns oare acolo, dar nu sunt eu capabila sa realizez acestea?”. Intr-un fel, m-a pus pe ganduri. Era minunat, peisajul in jos, nori ce infatisau paduri si munti intregi, ce se intindeau dincolo de orizontul format numai si numai din cer.

Dar, cam atata despre zbor. Sa vedem ce am facut in Anglia. Am vizitat. DIn pacate, am vizitat doar in weekenduri, deci nu au fost prea multe de vazut. Dar au fost totusi, destule, care au facut din vizita in Anglia o vacanta speciala: York, Chester, Liverpool, St. Helens, A little bit of Wales. In postarile ce vor urma voi pune si cateva poze.🙂

M-am intors din Anglia, am ramas inca o saptamana in Romania ca apoi sa plec din nou in Norvegia. Am vizitat acolo mai mult decat am vizitat in viata mea. Muzee de arta (Munch), Parcul Vigeland, Opera din Oslo. Fortareata. Muzeul Fram. Muzeul Kontiki. Am mers cu barcuta cu panze (care tot pe motor mergea but whatever) si… well, lista continua mult.

Cam acesta a fost motivul pentru care nu am postat. Acum… Sa fac legatura si cu titlul postarii: First year of high school. Dupa ce am luat examenele, am fost automat repartizata la un liceu de cine stie de unde, care nu imi placea de nici o culoare. And I mean, nu imi placea ca avea medie mult mai mica ca a mea, era departe, cum am mai zis, si ma asteptam sa dau doar de tigani, manelisti, etc. Pot sa zic ca m-am inselat? Am gasit acolo cele mai de treaba persoane pe care le-as fi putut gasi vreodata, am gasit un loc si persoane care ma fac sa iubesc scoala. Dap. Ai auzit corect :)) Mai nou, iubesc scoala. Dar ce sa si faci… Nu este normal? Mda, ai dreptate, nu prea… Oricum, ce pot sa zic… Am revenit si promit ca de acum voi posta regulat. Si imi pare foarte rau pentru indelungata absenta, si sper sa intelegeti ( si mda, am ratat ziua blogului… :<  –> 18 iulie. Promit sa ma revansez :3)

Cam atata pentru astazi, o sa va tin mai departe la curent. Urmeaza recenzii, intamplari, muzica, pisici (si/sau alte animalute) filmulete amuzante, vlogeri…. de toate. Dar bine, daaa… okaaay… Recenzii, multe multe recenzii. Promit :3

(PS. Ma ocup de un new design si nu stiu cat va dura. Zilele vitoare, oricum, blogul va avea un nou look🙂 )

Ce parere ai?

