O melodie…

Melodia asta este asa de frumoasa, vocea cantaretei atat de minunata incat nu m-am abtinut. Trebuia sa vi-o impartasesc. Mi se pare ca am mai auzit-o odata. Nu sunt sigura, dar cred ca prima data am dat peste ea pe blogul Niaharei🙂

Eu v-am pus melodia cu lyrics, nu videoclipul oficial, pentru ca pur si simplu versurile mi se par geniale. Sunt impresionata de melodia asta.

Apropo… Trebuie neaparat sa cititi recenzia Alecsei All la „E usor sa te iubesc”🙂. Stiti, nu genul meu de carte, dar recenzia chiar m-a convins. Doar dati click AICI si citi-o. Merita🙂

Un gând despre “O melodie…

Ce parere ai?

