Urme în timp – Petru Popescu

Tatăl său fiind cercetător științific, l-a luat pe Jack într-o călătorie (tot în scop științific) în savană dar avionul lor s-a prăbușit iar pilotul și tatăl lui Jack au murit. Jack s-a trezit singur într-o lume necunoscută și a încercat să-și utilizeze toate cunoștințele pentru a supraviețui.

Cum reușește băiatul și cine îl va ajuta? Va reuși să se întoarcă la civilizație?

Nu mi-am amintit prea multe detalii de când am citit prima oară cartea, în 2009. De data asta, mi-a atras atenția prima pagină, unde Petru dedică romanul fratelui său GEAMĂN care a murit  în România comunistă la doar 13 ani. Când am aflat apoi că Jack, personajul principal, are la rândul lui 13 ani mi-am zis că trebuie să fie o conexiune și am tot căutat legături.Mă captivează din prima din moment ce ador romanele de aventură. Apoi autorul este român dar cartea a fost scrisă mai întâi în engleză și apoi tradusă, ceea ce mi se pare super.
Este o călătorie extraordinară și o lecție despre evoluție.

Îmi amintește de Jocurile Foamei, Urâții ș.a
E un roman bun.
Cred că vreau să citesc și alte romane ale lui Petru.

2 gânduri despre “Urme în timp – Petru Popescu

Ce parere ai?

