Ce-mi aduce curierul * 8 din partea mosului -intarziat- (adica mama)

Această prezentare necesită JavaScript.

11 gânduri despre “Ce-mi aduce curierul * 8 din partea mosului -intarziat- (adica mama)

  1. Ai luat pachetele de pe librarie :>. Sa-mi spui cum e Mirroscape.
    „Aventurile lui Miercuri” e interesanta. Daca treci de momentele mai nasoale din prima carte, cea de-a doua si ultima is chair faine.
    „Testamentul lui Will Wolfkin” imi aminteste in aceste momente de testamentul lui Dumbledore (am vazut ieri si azi dimineata la 2 filmul 7).
    Cele de la nemira le-am ochit si eu, impreuna cu vreo alte 25 carti, doar ca pe cand sa comand se dusese promotia cu NASCUTIN..

    1. Cand o voi citi. Cat de curand posibil, oricum. Inca nu pot citi Aventurile lui Miercuri caci nu am primul volum. Ma duc, imediat ce fac rost de bani, sa mi-l cumpar de la un anticariat.🙂
      Testamentul lui Will Wolfkin abia astept sa il citesc. O sa ii fac recenzie. Din cate am auzit cica este frumoasa, bine scrisa. Vedem…
      Decii… ai vazut HP 7? Prima parte sau a doua? Cum ti se pare?

Ce parere ai?

