Uite ce-am gasit sub brad!

Mos Craciun a fost darnic anul acesta si, pe langa cateva articole vestimentare, mi-a adus si doua enciclopedii minunate.Una este despre minunile lumii (muuuulte, nu numai 7) si alta despre lengendele Greciei (stiti, zei si eroi), aurita pe margini si cu catifea pe coperta stil gotic. Absolut minunat!

Mai jos aveti cateva poze ale enciclopediilor (si a fetei mele din dimineata de Craciun) si a ceea ce am facut bun de pus pe masa. Miami!

Această prezentare necesită JavaScript.

Voi cum v-ati petrecut Craciunul? A fost bogat, sarac? Ati fost alaturi de familie sau prieteni sau ati fost singuri? Si ce v-a adus Mosul?

PS. Am bagat-o mai de mult in privat si am uitat de aceasta postare dar acum este la liber. Asadar, daca va intereseaza, click AICI.

6 gânduri despre “Uite ce-am gasit sub brad!

  1. Sa le privesti/citesti sanatoasa! Super tare @-) Imi imaginez cat de superbe sunt! Mama a luat de curand o Enciclopedie cu manastiri din Romania si are paginile din profil „aurite” si e lucrata foarte bine😀 Imi plac mult enciclopediile chiar daca nu am prea multe/mai deloc :))
    Esti forte draguta ;;) Ne faci ochisori dulci😀 Si bunatatile de Craciun arata bine >:)

    1. Multumesc. Am vazut la editura Rossa, de unde sunt si enciclopediile mele, una similara descrierii tale.
      Bunatatiile acelea sunt chiar bune. Totusi, cornitele tale ma sperie. Sa nu cumva sa te prind ca mi le furi :))

Ce parere ai?

