Harry Potter – un alt final

Hey. Stiti ca imi place HP, dar de asemenea imi plac si glumele. Sa nu intelegeti gresit faptul ca am pus acest filmulet care intr-un fel parodiaza filmele caci mi se pare pur si simplu amuzant🙂 – si interesant

8 gânduri despre “Harry Potter – un alt final

    1. He saves the day? You mean Snape saves many, many years! :)) Ar fi fost un final interesant si pentru carte :))
      Ma bucur ca ti-a placut
      Si noul profesor de potiuni este Gandalf. You shall not pass! :))

    1. Asa este.. Iti dai seama ca daca astfel s-ar fi terminat seria, asta ar fi lasat poarta spre o noua serie HP cu parintii lui care traiau, alti vrajitori rai, etc.
      Oricum, tipul care a zis-o a avut dreptate. Snape era profesor de potiuni, vrajitor, etc. De ce a trebuit sa moara acolo? :(( Snape este personajul meu preferat. Genial conturat!

Ce parere ai?

