Lionheart!

LionheartThey were called „The Devil’s Brood,” though never to their faces. They were the four surviving sons of Henry Plantagenet and Eleanor of Aquitaine. With two such extraordinary parents, much was expected of them.
But the eldest-charming yet mercurial-would turn on his father and, like his brother Geoffrey, meet an early death. When Henry died, Richard would take the throne and, almost immediately, set off for the Holy Land. This was the Third Crusade, and it would be characterized by internecine warfare among the Christians and extraordinary campaigns against the Saracens. And, back in England, by the conniving of Richard’s youngest brother, John, to steal his crown.

 

Stiti cartea aceasta, nu-i asa? Este, de altfel, destul de cunoscuta (sau, cel putin asa mi se pare mie, chiar daca pe blogurile romanesti nu s-a facut mare valva cu ea). Ei bine, aflati de la mine ca  tocmai am luat legatura cu autoarea acestei carti, Sharon Kay Penman. A fost foarte draguta si a acceptat sa imi trimita prin posta cateva chestiute pentru un concurs. Asadar, nu pot sa va spun decat sa fiti cu ochii in patru caci putin dupa Craciun vor urma mai multe mici concursuri care (asa cum ma stiti ca nu imi plac concursurile de fidelitate, tragere la sorti sau altele folosite si rasfolosite de alti bloggeri) chiar va va amuza. Va fi ceva original, fiti siguri!

 

Ps. It’s there something more beautiful than Lord Of The Rings?

Secventa este luata de la sfarsitul filmului al treilea asadar, daca nu stiti despre ce este vorba, nu va sfatuiesc sa va uitati.

Asteptam cu drag sarbatorile, da? La mine deja a venit mosu😛 Spor tuturor la pregatiri!

4 gânduri despre “Lionheart!

    1. Da🙂 Si mi-a adus colind de Craciun de Charles Dickens (am scris corect?). Abia astept sa o citesc.
      Lista de cumparaturi? Mereu costisitor😐 Oricum, succes cu pregatirile si sarbatori fericite tie si familiei tale.😉

  1. Auzisem despre care insa nu prea multe😀 Sunt curioasa ce tema va avea concursul :)) Cine stie ce ne pui sa facem.
    Este foarte frumaosa scena din LOTR❤ Si melodia si tot!😀 Abia astept sa vad Hobbitul!
    Lectura placuta! As vrea si eu sa recitesc Un colind de Craiun😀 Am citit mai demult cartea in engleza. Multe pregatiri ne asteapta.. :)) In principal am luat cu mama ingredientele pentru masa de Craciun + apa, sucuri insa sunt sigura ca se mai iveste ceva zilele astea.. :)) + decorarea bradului prin week-end ^^

    1. O sa iti placa. Va fi funny dar vezi ca vei avea nevoie de o camera de filmat – merge si cu telefonul, nu bai. (Sper ca nu esti prea timida)
      Si eu astept sa vad hobbitul. Trilogia ai citit-o? Este exceptionala!
      Multumesc mult. Succes cu pregatirile, cu impodobitul, cu infulecatul de Craciun:)) Sarbatori fericite! >:D<

Ce parere ai?

