Off…

Mda, sunt super ocupata dar mai am si o lene in mine nemaivazuta (se treage de la oboseala). Nu fac decat ceea ce sunt nevoita sa fac – cum ar fi trilioane de teme… Scriu aceasta postare ca sa nu va ingrijorati din cauza absentei mele. Nu mai am cum sa ma ocup de blog, decat rar, in weekend, cand asesc mereu altceva de facut (de exemplu, sambata asta am fost in centru sa vizitez cetatea – curtea domneasca -. Deci „Dracula” avea 25.000 metrii patrati de subsol din care, mi se parea mie dupa arohitectura, in mare era temnita. Nu ma asteptam la altceva de la Vlad Tepes😉 ). Ieri (simt nevoia sa ma laud) am facut o prajitura cu mere de milioane – o sa postez in curand reteta – si multe teme la mate. Restul timpului mi l-am ocupat jucandu-ma HP7 part 1.

In alte stiri, m-am apucat de Cronicile lumii de margine. (De ce oare imi tot vine sa le numesc Cronicile lumii pamantene? :)) ). Chiar frumoasa carte, originala, incarcata de imaginatie. O sa revin in curand cu o recenzie. (Nu, nu am uitat. Trebuie sa fac recenie si la vol. 4 si 5 din Spiderwick. Sa imi reamintiti peste o saptamana caci incepe sa-mi iasa din cap).

In 27 am taza la istorie (suntem 60 de copiii cu totul in ambele clase de a 8-a. Va vine sa credeti ca sunt singura din SCOALA care da teza la istorie?), cu doua zile inaintea tezei la mate. Pe cea de la romana o am saptamana viitoare, vineri. Abia astept sa scap de ele. Dupa ce o dam pe cea la romana incepem genu liric care ghiciti ce cuprinde! Povestirea SF. O sa avem Planeta celor doi sori de Horia Arma si Ce-si face omul cu mana lui de Isaac Asimov. In sfarsit ceva mai fresh, incepusem sa ma simt chiar inghesuita. Mare prostie ca s-a scurtat semestrul asta. Joi am doua teste (mate si bio), iar vineri colegii mei dau teza la geografie. Intelegeti ce spun? Nu este loc de nimic. Aproape s-a terminat semestrul si inca nu am note la unele materii. Imi vine sa-mi smulg paru din cap. (ps. am luat azi un 10 la Latina. Pana si eu stiu mai multa latina decat „profu” care cica ne-o preda. Tot ce stie ala este sa citeasca si cateva reguli cum ca AE se citeste E. Ne-a dat 10 maxime, nici nu le stia. A trebuit sa vina cu ele printate sa le scrie pe tabla. La fel si cu rugaciunea Pater Noster – unde mai pui ca este si profesor de religie)

Cam atata despre mine. Cu viata voastra cum mai este? Succes cu tezele, testele, serviciul, vacantele, cititul… ma rog, fiecare cu oile lui. Speram sa vina cat mai repede Craciunul impreuna cu o pauza, nu?

Of… ma duc sa fac temele la engleza. Paa!

UPDATE: Am trecut, cand m-am dus spre cetate, pe langa aleea Diagon. Jur! Uitati aici dovada:

5 gânduri despre “Off…

    1. Nu stiu :)) Probabil. Acolo chiar erau niste ceaune gigantice care fierbeau pe foc. Arata chiar vrajitoresc. Probabil ca cel care detinea localul era un fan Harry Potter (sau scriitoarea era fanul localului :)) )

Ce parere ai?

