Inapoi la spiridusi!

Well, dupa o pauza revigoranta de la fantasy in care am citit Little Brother, m-am intors la volumul al doilea din Cronicile Spiderwick. Am fost cu adevarat surprinsa cand am inceput sa citesc cel de-al doilea volum, Ochiul Magic. De la primul roman, atat de finut si de dragut, pana la cel de-al doilea, atat de incarcat de suspans si aventuri, este distanta ca de la Terra la Pluto. Distanta asta este, insa, parcursa-n directia buna.

In primul roman am descoperit spiridusii si am facut cunostinta cu toate nazdravaniile facute de acestia. Acum, in a doua carte, intalnim creaturi mult mai periculoase: Goblini. Goblinii l-au rapit pe Simon care-si cauta pisica. In timp ce fratii sai il cautau, Jered si Mallory au dat de tot felul de fiinte oribile: printre care si troli! Pe langa toate acestea, Jered iar l-a suparat pe Spiridusul casei care este pus pe rele!

Recomand aceasta carte, asa cum recomand, de altfel, toata seria.

4 gânduri despre “Inapoi la spiridusi!

    1. Incet? Le-am mancat si le-am savurat, adevarat, dar repede, nu incet :)) Nu am avut eu stare sa le fac recenzii. Insa le-am tratat cu rabdare citindu-le pe indelete nerabatoare si, cum am mentionat mai sus, nu am fost deloc dezamagita. Mai mult imi pare rau ca povestile acestea sunt extrem de micute😦

Ce parere ai?

