When I feel good…

Cum nu prea mai am timp de citit (cica ma apucasem de Oksa Pollock dar nu am citit nici 50 de pagini intr-o saptamana) mi-am ocupat timpul liber ascultand muzica. Ma face sa ma simt bine. Zilele trecute mi-am amintit de o melodie pe care o stiam de cativa ani buni si pentru care am avut mereu o slabiciune.

Alta melodie pe care am tot ascultat-o zilele acestea si pe care cu siguranta o stiti si voi este…

Si inca doua care mi-au captat atentia si pe care le tot ascult de mai bine de… ei bine, de cand aveam vreo cinci ani :))

6 gânduri despre “When I feel good…

    1. Nu stiu :)) M-am lasat de ea. Chiar nu am avut stare sa o termin. Este o carte care necesita atentie. In schimb am terminat spiderwick si o sa le fac saptamana asa recenzii si celorlaltor carti de mii de ori mai bune ca prima.

Ce parere ai?

