Elements

Ma stiti – imi place Lindsey Stirling. Insa videoclipul pe care urmeaza sa vi-l arat este cu totul deosebit. Atat melodia cat si secventele filmate sunt superbe. Mi s-a facut pielea de gaina.🙂 „Elements” este numele melodiei si se refera, desigur, la apa, pamant, aer si foc. In acest videoclip ele sunt prezentate cum nu se poate mai bine de vocea unei viori si dansul unei fete.

Nu stiu de voi dar eu mereu am avut o inclinatie spre elementul apei. Nu pot sa imi explic de ce dar pur si simplu asa este. Cu toate astea nu cred ca veti avea o parere diferita daca va spun ca cele mai frumoase filmari mi se pareau cele din ploaie.

Astept parerile voastre in legatura cu acest videoclip!

Vizionare placuta!

3 gânduri despre “Elements

Ce parere ai?

