Runaway Train

11 gânduri despre “Runaway Train

      1. Oricum, ne se sarbatoreste la noi, desi am fost si eu odata cu ne dati ori nu ne dati. Ma luau vecinii din cartier cu matura la goana :)) Ma faceau necredincioasa si chestii – iar eu, copil de 11 ani nu vroiam altceva decat bomboane (in special caramele). Chiar nu aveam de gand sa-mi injosesc credintele sau mai stiu eu ce credeau vecinii ca faceam. Sarbatoarea mi se pare amuzanta si cred ca intr-o zi o sa ma duc si in anglia sa-l sarbatoresc cu adevarat. Nu mi se pare infioratoare sau ceva – numai niste petreceri si copii alergand innebuniti dupa bomboane. Oricum, este clar ca nu se ridica nici o vrajitoare din mormant sa ma blesteme sau ceva deci nu vad de ce ar trebui sa ma sperii de ea.
        Cat despre blog… Imi plac de obicei temele mai intunecoase, ma dor prea tare ochii de la cele numai alb si de aceea am pus-o pe aceasta. Plus ca este practica iar capul lui Frankie de sus ma amuza rau :)) Si, mai mult, panzele de paianjen din colturile de sus ale ecranului mi se par tare faine. Tema asta imi aminteste in totalitate de Araminta Nalucila – care are in colturile paginilor paianjeni care coboara pe cate o panza.

  1. si la noi pe strada umblau niste colegi cu ne dati sau nu ne dati, costumele si legendele ma infioara , nu adorabilii copilasi care urla ca vor bomboane ;)) .. o chestie cu legendele creppy care nu-s pe gustul meu ;)) …tema e amuzanta, e mai deschisa decat cea pe care ai avut-o pana de curand :* Cu drag Krisszu

Ce parere ai?

