Quiddich Trough The Ages

Prima oara am aflat de aceasta carte pe site-ul librariei online Libris. Stiti, au inceput de ceva timp sa aduca si carti in engleza. De atunci am vrut de mult sa o citesc. Mi-am cumparat-o si, mai mult, nu cu mult timp in urma, am cerut librariei sa ma sponsorizeze cu ea pentru un concurs. Acum cred ca a venit vremea sa ii fac si o recenzie.

Cartea aceasta nu este o carte cu actiune. Nici macar nu prea face parte din ramura beletristici, sa fiu sincera. Aceasta carte este un manual. Un minunat manual despre un sport faimos din lumea lui Harry Potter. Ma refer la Vajhat, desigur. Aceasta carte iti spune tot ce trebuie sa stii despre acest sport: de la cum a fost inventata matura zburatoare sau hotoaica aurie pana la istoria sportului in sine. Este totul descris in amanunt. Nu este de mirare ca este una din cele mai faimoase carti din biblioteca Hogwarts.

Ceea ce imi place cel mai mult la acest volum sunt desenele facute. Schite. Unde ti se descrie terenul ti se da si o schita a terenului pentru a putea vizualiza totul mai usor. Sunt desenele diferitelor mingi si a cosurilor, desenele maturilor. Absolut superb.

Am, totusi, si oveste proasta. Emgont nu s-a mai catadicsit sa traduca aceasta carte. Fantastic Beasts and where to find them se afla in aceias situatie ca si cartea de fata, Quiddich trough the ages.

Oricum, daca doriti sa va completati seria Harry Potter nu ezitati sa cumparati aceasta carte. Va spun ca arata absolut minunat langa celelalte carti din serie. Asadar, va invit sa va comandati cartea de AICI.

Spor la citit!

5 gânduri despre “Quiddich Trough The Ages

  1. Eu nu mai vreau sa zic ca o iau pana nu stiu cand ca ori uit, ori apare ceva mai important…Deja mi s-a umplut lista de carti pe care sa le cumpar cam anu asta si…dau faliment!:))…Au aparut Dune 4,5,6 care costa destul (merita!), trebuie sa iau …si la sfarsit a mai ramas cosmarul, Jurnalele lui Stefan 1,2,3…[…si mai is].
    Revenind la recenzia ta, pare draguta (orice e legat de HP e dragut:)) ). Mie imi placeau meciurile de vajthat pe parcursul primelor 4 vol din HP (cred ca doar in astea erau), asa ca este un motiv in plus sa cumpar cartea. …Si pana la urma, cred ca voi avea un pachet mare de Craciun.:D

  2. Imi place cum scrie J.k …sunt o fana a cartilor ei, insa HP varamane mereu in inima mea , insa cartea aceasta pare atat de dragutza …:*:* …si eu astept craciunul „))atunci lista mea de carti creste considerabil =))

Ce parere ai?

