Cartea fantastica

Cartea fantastica este primul volum dintr-o minunata serie de cinci carti numita Cronicile Spiderwick. Cartea, desi micuta, te trasporta intr-o lume nemaipomenita plina de… spiridusi! Este o lectura fresh, amuzanta care nu necesita mai mult de 30 de minute de citit constant. Acest mic volum m-a incantat cu desenele minunate pe care le contine si textul simplu, fara complicatii. Este nemaipomenit cum un text atat de simplu poate sa creeze o asemenea vraja in jurul tau.

Familia Grace tocmai s-au mutat in noua casa a matusii lor. O casa mare, gata sa se prabuseasca. Insa, imediat cum cei trei frati, Jared, Simon si Mallory intra pe usa incep sa se intample tot felul de lucruri ciudate. Lucruri in care chiar si creaturi mici si nazdravane, creaturi magice, pot fi inplicate.

Nu stiu ce ar zice altii dar recomand cartea. Imi aminteste de Araminta Nalucila si, desi trebuie sa recunosc ca Araminta mi-a placut mai mult, si aceasta mica carticica te poate face cu usurinta sa zambesti. Nu va asteptati la suspans sau cilimituri. Este o carte pentru copii. Pur si simplu relaxeaza-te, ia cartea din biblioteca si lasa-te purtat de minunata putere a unei lecturi pline de creaturi micute si tot felul de incurcaturi amuzante.

8 gânduri despre “Cartea fantastica

  1. Eu am doar primele 2 volume si nu le-am citit. Am decis sa le citesc pe toate odata, dar celelalte 3 vol nu aveau reducere:D. Intr-o proportie mare se vor afla si ele in pachetul de Craciun (de care am pomenit la postul precedent):))

    1. Sunt frumusele. Totusi 25 lei sau cat o fi fara reducere pentru vreo 50 de pagini scrise este cam multisor, restul fiind numai din desene. Cauta si ia-le la 10 lei. Ti le-as lua eu de la un targ si ti le-as trimite prin posta da nu stiu cand va mai fi vreunul…

  2. Mi-ar placea si mie sa le citesc❤ Chiar ma gandeam la serie de vreo 2 saptamani in coace😀 Sper sa pot testa primul volum ca sa vad cum este. Filmul l-am vazut mai demult si mi-a placut. Am achizitionat intre timp Arthur Spiderwick's Field Guide si mi s-a parut geniala😀

Ce parere ai?

