Multumesc

Bine… Intai vreau sa-mi cer scuze ca sunt atat de inactiva pe blog. Ocupata pana peste cap, cu teste si toate lucrurile legate de scoala nu mai am timp de nimic. Intru intr-o rutina destul de urata si va mai dura o luna jumate, doua, pana la vacanta de iarna. In orice caz ma simt prost fata de voi. Stiu ca blogul meu nu este nemaipomenit – cand l-am inceput vroiam sa-l fac ca blogul lui Shauki (pe care inca sunt suparata ca l-a inchis). Nu am reusit nici pe departe. Tipul era genial. Si, avand in vedere ca acesta este numai un singur blog din alte cateva zeci despre carti nici macar nu valoreaza prea mult. Am eu postari cu ceva mai interesante decat celelalte? Nope. Am recenzii, cateva rubrici in care n-am mai postat de nici nu mai stiu cand si cateva prezentari amarate. Intr-adevar sunt si cateva postari de care sunt mandra dar nu sunt mai mult de doua. De aceea, avand in vedere ca o sa fiu destul de inactiva de acum pana peste doua luni ma face sa ma simt prost. Voi sunteti activi pe blogul meu si de aceea va pretuiesc. Fara voi, cititorii meu (unde chiar tin sa-l mentionez pe VPS care chiar este activ si pe care l-am observat inca de cand citeam blogul lui Shauki :> ), blogul asta nu ar face nici doi bani. Sincer.  Simt nevoia sa va multumesc ca sunteti alaturi de mine sau de blogul meu. Sunteti incredibili, baieti/ fetelor! Chiar nu ma asteptam. Chiar si acum, dupa ce am renuntat la sponsorizare, voi, asa cum mi-ati promis, sunteti inca aici. Ma rog, nu toti, unii au plecat, dar majoritatea sunteti inca activi. Ceea ce imi place, ma face sa zambesc. Pun mult suflet in blogul acesta si, cand am stat si m-am gandit ca eu nu ofer nimic in plus, ba chiar, dupa ce am avut si o sponsorizare care este atat de cautata in mana si eu am renuntat la ea, chiar m-am gandit cat de minunati si geniali sunteti voi, cei care imi accesati blogul in fiecare zi sa vedeti daca am mai postat ceva nou.

Multumesc!

19 gânduri despre “Multumesc

  1. Imi place sa citesc postarile de pe blogul tau pentru ca sunt extrem de sincere si foarte frumos scrise. Nu dai prea mult detalii in recenzii, vii cu niste postari foarte dragute si interesante ( cea cu dacii de exemplu ), Zici ca nu oferi nimic in plus, dar ceea ce oferi in plus este fix ce defineste blogul tau. Fiecare blog e diferit si fiecare opinie are ceva schimbat asa ca niciodata nu poti spune ca gasesti acelasi continut in mai multe locuri. Eu iti urez succes la scoala, nu-i bai cu activitatea, toti intelegem ca viata ne pune bete in roata cand e vorba de lucrurile mai placute.

  2. Of, ai o parere foarte proasta despre munca ta de aici. Sper din tot sufletul sa nu crezi cu adevarat in totalitate ceea ce ai scris. Citesc mereu cu interes ceea ce postezi, in special recenziile, pt ca deh…I’m a bookworm😀 Si am apreciat de la inceput modul in care le faci. Ca sa nu mai spun ca de atunci de cand am aflat cati ani ai ma minunez intr-una, pentru ca scrii mai bine decat multe persoane care au cu destui ani mai mult decat tine. Si na, avand in vedere rezultatele la Bac, unele bloguri pline de greseli gramaticale si exprimari de neinteles si toate chestiile pe care le auzi zi de zi despre generatia tanara, nu pot spune ca ma mai astept la mare lucru de la adolescentii de azi. Asa ca cele cateva bloguri care sunt administrate de persoane de 14-17 ani si care sunt cu adevarat foarte foarte bune, nu pot decat sa ma surprinda si sa ma bucure. Si da, aici il incadrez si pe al tau!

    1. Multumesc mult >:D<
      Nu am spus niciodata ca imi consider blogul rau sau ceva…Doar ca nu stiu daca se ridica la nivelul dorintelor cititorilor mei.
      Greseli….am la gramada, mananc semne de punctuatie si tot felu de litere.
      Modul in care fac recenziile? La ce te referi? Sunt la gramada – nu am spoilerele determinate printr-un subtitlu sau ceva de genu. Bine, mie nici nu-mi place sa scriu cu subtitluri (am scris bine, nu? :)) ) Ma incurca.
      Oricum, multumesc ca esti alaturi de mine. Apreciez asta si ma bucur ca iti place blogul.

      1. Daca ma intrebi pe mine, se ridica!😀 E unul dintre blogurile mele preferate si crede-ma ca sunt mereu atenta la ce apare nou si arunc o privire pe orice blog proaspat. Dar putine sunt cele care conving in ultimul timp..
        Nu, nu, nu cred ca ai inteles despre ce vorbesc eu cand spun greseli :)) Oricine mai rateaza cate o litera sau o virgula sau ceva de genul acesta. Insa am vazut bloguri (culmea, de carti!) pe care nu intelegi mai nimic din postari. In primul rand pentru ca nu sunt corectate sub scuza „scriu repede” si au mai multe greseli decat mi se parea ca ar fi posibil si in al doilea rand ca frazele pur si simplu nu au sens. Nu doar din cauza dezacordurilor (prezente si ele, bineinteles), ci pur si simplu pt ca nu sunt ok aranjate cuvintele, sensul e aberant, frazele sunt lipsite de logica, interminabile, etc. Nu ar fi tocmai politicos sa mentionez adresele, insa crede-ma ca nu exagerez deloc!
        Asa, referitor la recenzii acum. Bineinteles, chestia cu spoilerele e unul dintre cele mai importante aspecte. Am dat adesea de asa zise recenzii care erau de fapt exact rezumatul detaliat al cartii respective..nu imi venea sa cred asa ceva, eram furioasa de-a dreptul😀 imi place asadar ca oferi exact cata informatie e necesara pentru a trezi curiozitatea cititorului, insa fara a-i strica surpriza lecturii. Si imi place ca iti spui foarte sincer parerea personala despre carti, asta si inseamna de fapt o recenzie. Eu imi doresc sa stiu cu ce impresioneaza la un roman, cu ce sentimente te lasa, daca personajele sunt sau nu marcante, daca povestea iti ramane sau nu in minte dupa ceva timp, etc. Pt ca actiunea o s-o descopar singura, citind cartea, iar descrierile de pe ultima coperta sau cele ale editurilor oricum spun destul despre subiect.
        Asa ca, numai de bine! Stiu ca nu comentez prea des, dar chiar iti citesc fiecare post nou🙂 Nu-ti mai face griji, sunt sigura ca exista destule persoane care apreciaza un blog si pt continut, nu numai pt premii sau frecventa postarilor. Multa bafta iti doresc!

  3. Imi place sa arunc cate-un ochi pe blog-ul tau atunci cand timpul imi permite. Perioada asta este aglomerata.. de fapt cam tot anul se anumta aglomerat pentru mai toti, mai ales pentru cei din ani terminali. Nu iti face griji, atunci cand o sa ai timp sa postezi o sa fie si mai ravnite postarile😀 Bune si rare😀

  4. Desi am descoperit recent acest blog, eu iti apreciez munca , fiecare autor al blogurilor despre carti are ceva unic, chiar daca subiectul este comun, in general ca si oameni nu putem simtii in acelasi mod precum cel de langa noi, insa placerea de-a scrie intr-un mod original si pur face totul …:)

Ce parere ai?

