Jurnalul lui Cathy – Recenzie

O carte diferita, absolut superba, plina de mister si suspans. Mi-a placut deosebit de mult. E ca si cum as fi citit jurnalul unui detectiv. Mii de intrebari iti rasar prin minte de-a lungul intreii lecturi despre adevarul care se ascunde in spatele unui personaj sau altul. Mai mult mi-a placut foarte mult ca poti elucida TU misterul si iti poti face propriile teori. Cum? Ti se dau toate indiciile pe care Cathy le-a strans de-a lungul investigatiei. Daca te uiti pe ele afli mai multe despre Victor decat din jurnal numai ca trebue sa fi foarte atent. Vreau sa spun… FOARTE atent. Poti elucida totul numai cu 70 de pagini (dintr-un total de 140 – cartea este destul de subtirica) din carte si restul din indicii – desigur, pentru asta trebuie sa ai mitea brici. Eu una, desi m-am staduit mult, nu am reusit. Detaliile imi scapau toate printre degete si prea nu se legau… Oricum, trecand la subiect: ti sa da un pachetel intreg de indicii, decupaje din zeare, desene, insemnari, certificate, invitatii, servetele cu urme de ruj pe ele si multe altele, toate cu legaturi aproape inexistente intre ele, si totusi atat de legate unele de altele. Jurnalul, tastat pe computer si printat, legat intr-o carte, este plin de insemnari cu pixul pe deasupra, desene sau notite suplimentare, observatii. Asta ii da un aer realist, desi povestea se simte a fiind fictiva. Sfarsitul este surprinzator: nu te poti astepta la un asemena verdict, desi, pe undeva pe acolo, este evident.

Cathy este o fata de 17 ani de liceu. Tatal ei, care fusese artist asa cum isi doreste si ea sa devina, murise din cauza unei boli la inima cu putini ani in urma. De atunci locuieste cu mama ei ducand o viata linistita, obisnuita. Asta, cel putin, pana sa-l intalneasca pe Victor, un tip de vreo 20 de ani. Ea se indragosteste de el dar, dupa ce ii injecteaza ceva ciudat in brat si dupa aceea se desparte misterios de ea, Cathy incepe ca devina suspicioasa. Afla ca locuia singur, desi el zicea ca are un unchi bogat ce-l intretine. Intrand prin efractie in casa lui, ea afla ca Victor isi cumparase un tablou in valuare de cateva mii de dolari numai pentru ca EA il mentionase. Ce este atat de surprinzator la asta? Locuind singur, asta insemna ca tot singur isi cumparase elicopterul personal si tot el detinea acea incredibila casa.

Victor lucra la un laborator pentru o companie ce cauta tot felul de remedii pentru diverse boli. Creea vaccinuri si se ocupa cu biologia in general. Insa Cathy afla ca avea si un proiect pesnal, secret, in desfasurare. Asta, combinat cu banii pe care ii avea, insemna ca era creeator de droguri? Posibil…

NU este genul de carte in care o fata indragostita este innebunita sa afle secretul depre fostul iubit al ei. Daca era asa, nu mi-ar fi placut atat de mult. Nu, este un mister adevarat si lucrurile sunt serioase. Cathy este, de altfel, un detectiv bunisor. Recomand aceasta carte cu draga inima😉

PS. Cartea mai are si niste continuari care, din pacate, nu au cunoscut lumina tiparului si la noi in tara. Ea a fost lansata de editura Erc Press si, daca mai este cineva interesat de aceasta carte, mi-ar placea sa incep o campanie de promovare🙂

15 gânduri despre “Jurnalul lui Cathy – Recenzie

  1. Andreea

    In legatura cu campania de promovare, CHIAR TE ROG ! Am citit cartea cand eram in clasa a saptea, adica acum vreo 4-5 ani, iar cand am terminat-o, nu a trecut zi in care sa nu verific daca nu cumva apare urmatoarea carte la noi in tara. Naspa atunci cand editurile abordeaza serii si le abandoneaza brusc.

      1. Andreea

        Ok😀. Imi pare rau ca n-am raspuns mai devreme, nu stiam ca am uitat sa activez optiunea sa-mi trimita e-mail cand mai comenteaza cineva, si am uitat sa ma uit.

      1. E ok! Dar nici eu nu am citit prea mult:)). Dar ce am citit a fost distractiv:D. E o poveste politista-comica:) Iar daca nu vrei sa-l descarci, il am eu deja downloadat, daca vrei ti-l trimit pe mail

      2. Nu-i asta. Am niste probleme cu calculatorul si nu pot sa le vad decat in notepad unde este enervant ca iti scrie trei randuri intinse la nesfarsit, stii cum e… Dupa ce instalez inapoi programele (word sau altele in care pot vedea pdf-urile) o sa ma uit peste el. Mai pe seara ar trebui sa-l pot avea in fata ochilor.

Ce parere ai?

