Oliviu Craznic – Lenore Arras

ÎN CURÂND, DE LA AUTORUL ROMANULUI GOTHIC/DARK FANTASY
…ŞI LA SFÂRŞIT A MAI RĂMAS COŞMARUL
 
OLIVIU CRÂZNIC
LENORE ARRAS
„Mâna îi era rece precum zăpezile lui Gerar; obrajii cândva fragezi, la fel. Întotdeauna o ştiusem rece, e drept, o altfel de răceală însă – glumeam amândoi pe seama acestei neobişnuite şi distinctive trăsături, şi o numeam Crăiţa Iernii. Obişnuiam să îi prind degetele delicate, răcoroase, în palmele mele sau să o iau pe după umeri, strângând-o cu blândeţe şi grijă la piept, încălzind-o, chiar şi în anotimpurile mai îngăduitoare, cu fierbinţeala sângelui care îmi alerga nepotolit şi sălbatic prin vene. Firea mea, mereu nestăpânită şi tulbure, îşi găsea astfel alinarea în gingăşia şi cuminţenia ei, iar vântul violent şi uscat se pierdea tăcut în briza mării. Nu era niciodată nevoie de prea mult – un gest abia schiţat, o privire, o tremurare a genelor negre şi lungi, un singur cuvânt şoptit de buzele ei colorate ca vinul. Nu credeam – nu voiam să cred vreun moment, că voi trăi într-atât încât să privesc chipul ei îngheţat, florile albe ale gerului încolăcite pictural în cârlionţii ei castanii, lacrima de cleştar divin încremenită sub pleoapă.
M-am ridicat în picioare sprijinindu-mă greu de fierul însângerat, cu cizma alunecând peste pelicula rubin-întunecat care înconjura cadavrele. Dacă până atunci fugisem, o făcusem pentru a o proteja pe ea. Nemaiavând pe cine să protejez de acum, sosise vremea să fugă alţii.”
PENTRU CINE NU A CITIT ÎNCĂ …ŞI LA SFÂRŞIT A MAI RĂMAS COŞMARUL – COMENZILE SE POT FACE AICI (PREŢUL CĂRŢII: 26,10 LEI):

9 gânduri despre “Oliviu Craznic – Lenore Arras

    1. El mi-a zis ca este vorba de o nuvela. Acum nu stiu exact despre ce este vorba. Se prea poate sa fie introdusa intr-o revista precum Galileo sau vreo antologie. Chiar nu stiu. Daca vrei, sa-l intreb?

      1. Credeam ca o sa o publice separat. Nu vreau sa il intrebi deocamdata, inca nu am cartea scrisa de el, „…si la sfarsit a mai ramas cosmarul”, dar cred ca o voi cumpara pana in decembrie. Am inceput sa fiu curios, am vazut multa reclama facuta cartii. Momentan is in perioada de adunat bani si d-aia nu o cumpar mai repede:))

      2. Buna. Multumesc pt interes. Lenore Arras este in acest moment in format nuvela, urmand sa ma mai gandesc daca va fi dezvoltata in roman sau nu. In orice caz, da, consider ca a sosit timpul sa public din nou separat – prin urmare, in 2013 nu voi mai aparea (decat, poate, ca exceptie) in reviste si antologii, urmand sa ma concentrez pe publicarea a cel putin 2 volume proprii, la inceputul respectiv la sfarsitul anului – fie un roman si o nuvela extinsa, fie un roman si o culegere de povestiri din universul gotic (cu multe personaje comune).
        Cand si daca vei achizitiona …Si la sfarsit a mai ramas cosmarul, astept un feedback de la tine, ma intereseaza enorm parerile cititorilor tocmai in vederea alegerii proiectelor (am cam multe, si cititorii ma pot ajuta sa ma hotarasc pe care sa il accelerez).

  1. Cartea o voi cumpara, iar dupa ce o voi citi o sa fac recenzie pe blogul meu:). Cred ca am s-o cumpar mai repede daca o gasesc in Timisoara; singura problema ar fi timpul pentru citit, dar cumva o sa rezolv.

    1. Oliviu Craznic

      Atunci astept cu interes recenzia si apreciez sustinerea:).
      Cartea nu se mai gaseste in librarii, o poti comanda de la elefant.ro zilele astea cu 19 lei (este la reducere). Daca ramane pe alta data, o vei gasi pe site-ul edituravremea.ro (26 lei) sau la libraria virtuala libris (29 lei) – cam acolo mai exista doar.
      Ne mai auzim, si pana atunci multe lecturi placute (am aruncat o privire azi blogului tau si mi-a placut, felicitari, o sa mai intru pe el cu drag, in masura timpului liber).
      Cu prietenie, Oliviu
      @alexa: bineinteles mersi mult si tie pt sustinere si pt interesul aratat scrierilor mele. Ne mai auzim:)

Ce parere ai?

