Vand…

  1. – Stingerea (Vampirii din Morganville, vol 7) – 30 lei
  2. – Taine de sucub (Georgina Kincaid, vol. 5) – 30 lei
  3. – Uneori, sub clar de luna ( sub clar de luna vol. 2) – 20 lei
  4. – Destinul Vraciului (Cronicile Wardstone vol. 8) – 25 lei
  5. – Morti pana la apus (10 lei sau schimb)
  6. – Moartea la Dallas (10 lei sau schimb)
  7. – Moarta pentru toti (10 lei sau schimb)
  8. -Categoric Moarta (10 lei sau schimb)

17 gânduri despre “Vand…

    1. hm… Am avut senzatia ca ti l-am trimis. Am sters mailurile ca nu mai gaseam nimic si cum am avut foarte, foarte multe de trimis (vreo 10 colete dintr-un foc) probabil ca a ramas pe dinafara. Imi pare rau. Premiul mai este valabil, l-ai castigat pe drept. Trimite-mi adresa ta, desigur, daca il mai doresti, si ti-l voi trimite cat de curand voi putea (cel mai probabil vineri)…

Ce parere ai?

