A venit scoala…

Mda… a venit scoala. Extrem de stresant, stiu, mai ales ca acum s-a hotarat ca testele initiale sa se treaca in catlog. Astazi am dat trei teste si nu pot decat sa ma rog ca profesorii sa ne mai asculte odata si sa ne mai mareasca nota caci, daca nu, tare mi-e a o dau in bara la unele materii – se poate zice asadar ca mi-am uitat capul in vacanta (lucru foarte rau pentru cineva care tocmai a trecut a opta si trebuie sa-si faca griji in legatura cu examenele si admiterea la liceu). Si stresata fiind in ultimle doua saptamani cu cumpararea tuturor celor necesare pentru noul an scolar, carti, caiete, rechizite, camasi si tot felul de alte flecuri, si invatatul pentru teste si reintrarea in ritmul normal, nu am mai avut timp mai de nimic – mai ales ca ieri, prima zi in care am facut ore, mi s-au dat o groaza de teme (adevarat, nu pentru astazi, trebuiau predate peste o saptamana, da nu imi place sa le las si sa ma aglomerez). Nu am mai citit, nu am mai bloggerit (si din cauza programului incarcat si stresant dar si din cauza ca mi s-a cam stricat calculatorul si acum stau pe calculatorul fratelui meu).

Oricum, reintalnirea cu unii colegi a fost placuta, cu altii (cu care nu ma aflu in relatii prea bune) a fost oribila. Reintalnirea profesorilor mi-a facut totusi placere. Toti erau in toane mai bune, relaxati dupa vacanta si toti cu vocea intreaga, slava Domnului. ( Si ador noua profesoara de civica – geniala ) Una peste alta, toate isi reintra in ritmul normal. Totusi continui sa cheltui cum nu am mai facut-o de mult din cauza manualelor vechi, rupte si mazgalite. Bun, trebuie sa recunosc, am prins o mana destul de buna anul acesta, manuale bune in general dar mi-au picat, totusi, vreo doua „vestjite” rau. Astfel ca am rasuflat abslut usurata cand am primit mailul de la Loredana Tudor care ma instiinta de reducerile de 20% a tuturor manualelor de la Libris… Acum cel putin nu o sa mai cutreier si munti si mari (mai ales ca-s la campie) in cautarea manualelor care imi trebuie mie si nici nu o sa mai dau o groaza de bani pentru ele. Nu pot decat sa-i multumesc librariei online Libris pentru aceste oferte.


 

 

Chiar va sfatuisc sa va duceti sa aruncati o privire pe acolo, chiar daca nu planuiti sa cumparati chiar acum. Este sentimentul acela de a-ti revedea manualele din clasele primare si imaginile acelea ale copertelor pline de amintiri…😡 Cred ca-mi amintesc inca un text intreg (in proza) din manualul din clasa a patra.

Oricum, din nou, multumesc libris ,si voua, cititorilor, succes cu scoala, liceul, facultatea, serviciul, calatoriile (mama mi-a promis o calatorie daca iau note mari la examene😡 ) si tot ce v-ati mai propus!

Un gând despre “A venit scoala…

  1. Succes cu testele si noul an scolar. Sa fie unul bun mai ales ca esti a8a. O sa ai de furca ce sa ii faci. Eu inca ma bucur ca nu am inceput facultatea :)) Si astazi deja parca simt cum se apropie caci vremea este asa mohorata😦 Si s-a facut frig. Sa vina primavara mai repede! :))
    Buna oferta celor de la Libris😀 A venit la fix!

Ce parere ai?

