Saga lui Darren Shan

O carte exceptionala,  cu vampiri si alte creaturi oribile, plina de distractii ingrozitoare – asta este Circul Ororilor. Trilogia, laudata chiar de J.K.Rowling, autoarea bestsellerului Harry Potter, creeaza o admosfera horror  in care orice este posibil. Firul narativ este foarte bine gandit lasand povestea sa curga placut si usor. Povestea este usoara, ca de copiii, dar suspansul este omniprezent, conferindu-ti o experienta nemaipomenita.

Totul incepe cand Darren, impreuna cu prietenul sau, Steve, ajung sa viziteze Circul Ororilor, un circ in care serpii (impreuna cu baietii sarpe), paianjenii, femeile cu barba, vampirii si oamenii-lupi isi fac de cap. Insa, dupa terminarea spectcolului, Steve a inceput sa se poarte ciudat. Darren l-a urmarit  si l-a surprins cum se duce si-i cere domului Crepsley (vampirul) sa-l faca ucenicul sau. Apoi, o noapte mai tarziu, Darren se duce si-i fura paianjenul vampirului. Apoi, TOTUL o ia razna.

Recomand trilogia aceasta atat adultilor cat si copiilor. Eu am savurat-o din plin.

5 gânduri despre “Saga lui Darren Shan

  1. Uhm, vreau de mult s-o citesc. o.o Dar n-am făcut-o ( și probabil că nici nu o s-o fac ) deoarece defapt nu este o trilogie.😦
    În străinătate sunt doișpe volume, și e destul de probabil ca restul volumelor să nu mai apară și la noi.😦

    1. Da, stiu ca sunt douasprezece…Insa actiunea dintre carti se leaga prea putin pentru a nu savura aceste trei carti. Nu te lasa prea mult in aer. Oricum, carticelele sunt mici si daca te pricepi la limba engleza le poti citi si asa, usor. Chiar ti le recomand, macar primul volum sa ti-l iei sa il incerci. Nu ai nimic de pierdut, iti garantez🙂

    1. Mda… eu inca nu am vazut filmul. Chiar vreau sa-l vad dar oriunde dau sa mi-l downloadeze, torrent si chestii ma trezesc ca filmul ba a fost scos, ba n-am donatori. In momentul de fata descarc unul de pe torrent. Peste 8 ani va fi gata🙂 Sa-mi amintesti sa-l vizionez atunci ca eu sigur o sa uit. Si cat am luat eu netu la cautat, tot n-am gasit :(( Si am stat o ora sa ma uit dupa el…

Ce parere ai?

