Concurs!

Pentru astazi v-am pregatit un concurs cu swaguri oferite de autoarea de bestsellere Jana Oliver.

Ce trebuie sa faceti pentru a castiga? Trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare spunand care este cartea voastra preferata precizand si de ce. Castigatorul va fi ales prin tragere la sorti duminica, 2 Septembrie.

Vor fi trei extrageri cu ajutorul a Random.org care vor desemna 3 castigatori. Premiile sunt:

Locul 1: Petic aplicabil cu model Demon Trappers Guid si abtibild reflectorizant

Locul 2: Autograf

Locul 3: Abtibild reflectorizant

Succes!

UPDATE: Castigatorii sunt cu numerele 5, 6, 1. Felicitari, Ioana Gheordunescu, VPS si Dudus Nicoleta!  Trimite-mi datele tale la adresa de email alexa1898@yahoo.com

10 gânduri despre “Concurs!

  1. Imi imaginez ca nimeni nu s-a inscris inca pt ca se stie ca de obicei daca te inscrii primul n-ai cum sa castigi, dar asta e :d sparg eu gheata.
    Cartea mea preferata este una de poezii, „Iubirea e amintirea unui viol” de Leonard Ancuta, pentru ca acest peot a reusit sa trezeasca in mine niste sentimente pe care niciunul nu a mai reusit,. Cartea mi se potriveste iar versurile parca au fost scrie special pentru sufletul meu.

  2. cristinnap

    Pai, cartea mea preferata…defapt seria ..Micutele mincinoase. Nu stiu de ce… dar iubesc seria asta. Autoare scrie foarte bine dupa parerea mea.

  3. Rucsi

    Cartea mea preferata este „Fata de hartie” de Guillaume Musso. Imi place mult cum scrie Musso, dar cartea aceasta m-a facut sa stau in suspans, sa rad, si bineinteles, sa plang. Inainte sa termin cartea aveam in minte 3 finaluri diferite, dar nici unul nu s-a intersectat cu cel ales de autor. Recomand cartea cu mare drag.
    Love, R.

  4. Cartea mea preferata e Silmarillion de J.R.R. Tolkien desi si seria Harry Potter si Stapanul inelelor nu sunt departe.Desi fara stapanul inelelor silmarillion nu prea are sens impreuna creeaza o lume imensa de explorat.Iar silmarillion in sine este o carte exceptionala cu sute de personaje,intamplari si locuri descrise in doar cateva sute de pagini.Deci cred serios ca orice fan fantsay adevarat ar trebui s-o citeasca.

  5. Cartea mea preferata este Cele doua turnuri din trilogia Stapanul Inelelor scrisa de J.R.R.Tolkien. Imi place foarte mult, deoarece are toate elementele necesare unui roman extraordinar: mitologie, legenda, razboaie, prietenie, loialitate si magie.

  6. Hmm…E greu sa aleg cartea preferata, dar ultima citita a fost foarte buna, deci cartea preferata este Ruinele de Scott Smith…Thriller, descrisa foarte bine si un sfarsit zic eu: perfect!:)

Ce parere ai?

