Maruntele…

Hey lume!

Sa va spun drept: am chef sa ma laud… Asa ca am sa o fac! Uitati ce chestii marunte si dragute am strans eu de-a lungul timpului de la concursuri sau altele:

Mica mea pisica si ce mai vedeti voi acolo mai sus primite de la Nely Cab ^_^

Cele de mai sus sunt primite de la Lisa Sherin a carei carti am observat-o acum ceva timp si pe care v-am prezentat-o si voua pe blog de doua ori pana acum si cu siguranta o voi mai face. Sunt foarte fericita pentru ele🙂

Am pastrat ce-i mai bun pentru sfarsit. Acestea, cele din ultima imagine, vor putea fi in curand ale vostre. Da, ati auzit bine! Swaguri cu The Demon Trappers! Asadar ramaneti pe aproape sa nu pierdeti concursul !

[Daca vreti sa vedeti mai bine imaginile, click pe ele!]

6 gânduri despre “Maruntele…

  1. Vai vai ;;) pisi pisi😀 Sa-ti traiasca! Toti 3😀
    Foarte frumoase lucrurile stranse❤ Magic lost, trouble found arata super super😀 Sper sa o pot citi si eu. Pare funny pe alocuri😀
    Lectura placuta!

Ce parere ai?

