Jurnalul celor trei muschetari – Arty

Numele meu este Arty. Si… sunt o pisica. Sunt pisica autoarei acestui blog. Nu ma credeti? Hai sa va dovedesc…

Ati observet ca in ultimul timp Alexandra nu a mai postat despre pisici amuzante? Adica ce?! Eu nu sunt destul de amuzanta pentru voi?! Nemultumitilor! Miaaa@#%#@%#aaauuu!  Ei bine, sa va povestesc despre mine…

Catalina (mama Alexandrei) m-a salvat cand m-a gasit intr-o masina de dimineata cand ea era in drum spre servici. Apoi a chemat-o pe Alexandra sa vina la ea la servici sa ma ia. Apropo… ati observat vreodata cat de interesanta este lumea? O gramada de chestii pe care sa le fugaresti: masini, porumbei, vrabiute, chiuaua nervosi sau postasi fricosi. Si ati observat vreodata cat de tari pot sa fie calculatoarele? Adica serios… inca ma mai doare capul de ultima oara cand m-am dat cu el de unul… totusi cablurile sunt niste jucarii nemaipomenite! Oricum, revenind, cand Alexandra a venit si m-a luat in dimineata aceea (18 iunie) de la mama ei de la servici tare m-a mai chinuit. M-a dus la un veterinar tare MALEFIC! care mi-a dat cu o substanta pe ceafa. Substanta aia imi dadea fiori! Dar nu a fost asta tot! Nu, sa nu credeti asta! In timp ce ea a asteptat sa ma duca in incaperea aia groaznica in care se afla omul acela urias si masa aceea imensa, un CAINE se tot holba la mine. Si se holba asa de insistent cu ochii aceea mari si fiorosi si cu… cu SALIVA curgandu-i din botul acela oribil cu coltii care ii ieseau pe afara. Era atat de fioros!! Era un cata mai puiul de labrador blondin! Nu va lasati pacaliti de cuvantul pui… era de doua ori mai mare ca mine! De doua ori mai mare!! M-a speriat atat de tare incat am inceput sa gafai rapid si foarte tare timp de cateva secunde. Apoi… apoi latratul acela! Atat de subtire incat mi-a spart timpanele! Si dadea din coada cu atata furie si incerca sa ajunga la mine dar Alexandra ma tinea tare si nu puteam fugi. Apoi cainele s-a urcat pe scaunul alaturat si m-a spalat! M-a spalat cu limba aia a lui moale ca jeleul. IIHHH! Apoi… cand m-a dus la ea acasa acolo a fost si mai rau. Avea doi motani imensi! Cat niste lei. Unul m-a fugarit toata ziua in timp ce eu m-am facut mica si pitica sub un dulap. Monstrul acela mare nu intra acolo dar tot dadea cu ghearele acelea imense dupa mine! Ah, cat de rau a fost… Apoi, cand Alexa m-a scos de acolo si l-a inchis pe monstru in alta parte m-a dus sa fac cunostinta cu o… o gaina fricoasa! Un motan negru care cand m-a vazut (eu, mai mica decat capul lui pe atunci) a tulit-o 15 metri, s-a ascuns dupa piciorul unui birou si nu a mai iesit o ora de acolo.

Acum am mai crescut. Si ma razbun in fiecare zi pe Alexandra ca m-a chinuit in asa hal in ziua aia si mereu cand o prind ii musc tare degetele de la picioare! Iar ea imi vorbeste bland… de parca m-ar putea imbuna pe mine, pe Artemis, zeita vanatorii! Apoi ma ia si ma strange tare la piept pana ma sufoca. Vrea sa-mi arate ca ea este seful dar nu e! Intr-o zi eu voi comanda!!! Si abia astept sa intalnesc din nou cainele ala blond sa vada el ca am crescut. Acum l-as rapune cu o singura gheara! Adica sunt cu aproape patru luni mai mare mare ca atunci in varsta si sunt cu 10 centimetri mai mare lungime… si latime! Sunt masiva! Mananc bine de fiecare data sa cresc bine, ca monstrii ceilalti! Oricum, il voi invata eu minte pe cainele ala! Totusi, cat poate creste un labrador in 4 luni? L-as face praf! >:) Insa o sa las monstrul ala imens,motanul, la urma… atunci o sa ma razbun! Deocamdata doar ii sar in cap de fiecare data cand il vad. Asta il enerveaza la culme! MUAHAHAHA!

Vreti sa ma vedeti?

Nu-i asa ca sunt cea mai blanda, scumpa si draguta pisicuta din lume?

8 gânduri despre “Jurnalul celor trei muschetari – Arty

Ce parere ai?

