Crezi ca stii sa dansezi?

Mai stiti emisiunea aia de dans din amerita? Ei bine, am gasit ceva pe YT. EI stiu sa danseze! :)) Deci nu pot sa cred! Asa ceva este demential. Super tare! Cum pot unii de 90 de ani sa faca miscari pe care eu, la 14, nu pot sa le fac? Incredibil!

4 gânduri despre “Crezi ca stii sa dansezi?

    1. Tot ce se poate. Dar se prea poate sa fi fost batrani. Am vazut anii trecuti la stiri o baba la 120 de ani (mda, cica manca numai peste😉 – secretu vietii fara de moarte si tinerete fara de batranete, se pare ) care juca tenis. Iar asta necezita si viteza la alergat, si forta in maini, si tinta (ca sa vezi ca avea si privirea buna). Nu stiu de filmulet dar spun numai ca este posibil🙂

  1. Foarte tare :)) Si eu am avut senzatia ca erau deghizati (aveam senzatia ca femeia are o perna bagata la fund =)) ) dar la fata pareau batrani (atat cat se putea vedea). Oricum sunt oameni in varsta care ne uimesc de multe ori cu ce pot face😀 Cel mai probabil au fost dansatori la viata lor.

Ce parere ai?

