Castigator al concursului „Quiddich trough the ages”

Castigatorul ales, chiar daca filmuletul pe care l-a facut nu se bucura de o claritate prea buna, dar acceptabila, este Niahara. Filmuletul facut de ea, incarcat mai jos, este emotionant, frumos, melodiile alese accentuand sentimentele pe care imaginile si cuvintele incerc sa il transmita. Mi-a amintit de ce imi place sa citesc, mi-a amintit ca o carte este un lucru magic in care cuvintele au puterea si orice lucru este posibil, orice dorinta se poate implini sau poti pierde totul. Cartile sunt universul in care oricine te poate trada sau iubi, in care orice razboi se poate isca si unde exista niste oameni, bravi si buni eroi, care sunt gata sa-si dea viata pentru a face pace. Cartile te pot transporta intr-un loc unde te pot incerca sentimente pe care nu le-ai mai simtit si ele constituie universul care te pregateste cel mai bine pentru lumea reala si care te poate face sa zambesti gandindu-te la el si in cele mai grele momente. Uitasem aceste lucruri, uitasem cum m-am simtit prima oara cand am calcat in acest univers numai al meu pe care nu mi-l va putea lua nimeni niciodata. Uitasem cat de bine, ce fericire sau tristete simteam cand cineva, locuitor al acelui univers, nu facea altceva decat sa rada. Sa rada de fericire. Asta fac cartile. Ne pot face sa radem de fericire cand totul in jurul nostru este trist sau dur. Am uitat cum este sa deschizi coperta si sa vezi cu adevarat randurile si sa le parcurgi si sa uiti de orice altceva. Am uitat cum este sa citesc o carte pentru ca imi place sa citesc ci nu pentru ca vreau sa o termin Am uitat toate aceste lucruri si ii multumesc Niaharei deoarece mi-a reamintit toate acestea.

Friendship, Loialty, Courage, Trust and Love

Cei care nu ati castigat, puteti comanda cartea Quiddich Trough the Ages AICI.

5 gânduri despre “Castigator al concursului „Quiddich trough the ages”

Ce parere ai?

