Iepuras si Broasca!

Pentru ca nu am mai facut de mult un astfel de concurs inventat de mine :)) am zis sa mai fac unul acum, cat am chef de concursuri! Asadar, premiul este Vrajitor si Vrajtoare. Ultimul comentariu pana la ora 23.15 castiga. Fara „kjakfh” sau „.;’.#@%” sau „i”

UPDATE! Nu aveti voie sa lasati 2 comentarii consecutive.

Hai veniti si castigati!!!

132 de gânduri despre “Iepuras si Broasca!

  1. piticmic

    Interesant concursul, însă mă întreb ce îi împiedică pe participanţi să înceapă să posteze cu 5 minute înainte de expirarea concursului?
    Bine, bine noi postăm fiindcă ne face plăcere să mai discutăm între noi aici şi ne place blogul tău, dar n-o să fim mereu aceeaşi, nu?
    Eu întreb la modul general de ce n-ar începe concurenţii să posteze în ultimele 5 minute

      1. Pai daca toti s-ar gandi sa… stii tu, sa posteze ultimii, practic ar pierde cand ar vedea.. Postez ultimu, ultimu! Dar e pe sistemul ca ultimul poate fi si mai tarziu decat timpul de expirare..

      1. Pai daca lasi comentariu si iti raspunzi asa, ai voie.. Dar nu singur… sa nu faci doua consecutiv, ti-am zis… Asa ca mai modereaza-te… Acum, ca nu s-a intrat concret in concurs, te las… dar de la 23.10 incolo nu te mai las. Vezi ca ai multe consecutive :))

  2. piticmic

    Îmi place cuvântul licitaţie. Dacă îmi mai omor un pic mintea în seara asta, la noapte visez un sistem de concursuri în stil licitaţie. Mai rămâne să mă gândesc ce ar putea licita concurenţii😀

      1. Asta nu ar insemna ca ai fi nebun? Da nu, nu ai voie sa-ti raspunzi singur, decat daca te corectezi. Asa puteti sa postati incontinuu si nu va mai opriti si stricati tot farmecu concursului si, mai mult, o sa blocati serveru pe care e blogu meu!! :))

      1. Eu cand fac compuneri, le fac cu voce tare. Ma vezi azi plimbandu-ma pe strada, vorbind tare poetic despre durerea psihica. Aratam de-a dreptul ca o nebuna :)))

  3. piticmic

    Nu, nu … mă fascinează totuşi ideea de licitaţie în adevăratul sens al cuvântului … să se liciteze la concursul meu până rămâne un singur licitant🙂
    Până la urmă găsesc eu şi moneda de schimb (ce anume ar putea licita)🙂

      1. Cuvinte. Serii de cuvinte dintr-o categorie fara sa se repete, sa aiba legatura intre ele si ultimul care raspunde pana la o anumita ora castiga. are sens?

  4. piticmic

    Nu, ideea e să-i las să liciteze cât vor ei, nu până la o anumită oră.
    La o licitaţie dacă vrei să cumperi un tablou, licitaţia continuă până când rămâne un singur licitant

  5. Ma doare capul! Maine o sa citesc toate astea si o sa rad mai tare ca acum!.. De fapt, daca vreti sa preluati ideea concursului, intrebat-o pe mama ca a fost de fapt ideea ei :))

      1. Imi poti imprumuta te roooooooooooooooooooooooooog Sailor Moon timp de o saptamana? O sa am grija de ea :o3
        Pe tine chiar nu te intereseaza sa iti imprumut ceva? Spunemi ce te intereseaza si iti imprumut orice (inafara de Endymion Spring caci zboara foile din ea. la cat de des am citit-o si imi este si mie frica sa mai umblu cu cartea aceea si nu vreau sa o stric si mai tare…are valuare sentimentala..)

      1. piticmic

        Mă gândeam să citesc îngerul nopţii şi crescendo, chiar dacă sunt numai 2 volume apărute, că de-astea cu 3 nu-mi amintesc

  6. piticmic

    Deci Claudiu bea de bucurie, noi ceilalţi bem să ne înecăm amarul
    Mâine la noul concurs vom fi aici din nou, dar mahmuri cu toţii :))

      1. Te las, dar sa precizezi sursa de unde te-ai inspirat cu concursul si sa spui sa nu se mai faca alte concursuri de genu, fara permisiune. Nu de alta, dar daca va fi blogosfera plina, o sa-si piarda TOT farmecul… Deci rar si moderat…

  7. Ok.. Ma enervati, fara suparare :)) Participati la asta da nu participati la cel cu Quiddich Trough The ages, care NU este pdf? :)) Nimeni nu vrea cartea aia? zau asa, ma dezamagiti :))

    1. piticmic

      Gazta ştiu… mă omori cu creaţii de poze şi filmuleţe.
      Am eu talentele mele la comp, dar nu mă pricep să creez filmuleţe şi nici nu ştiu să umblu cu pfotoshopul

Ce parere ai?

