Rasarit la mare

Tocmai ce am venit ieri de la mare. Un weekend dragut, plin de surprize, petrecut cu prietenii la mare. In postarea urmatoare o sa va zic si surprizele si va garantez ca veti fi surprinsi. Pana atunci, va las pozele rasaritului la care am luat parte, cel mai frumos rasarit la care am asistat vreodata, bine venit dupa toate intamplarile prin care am trecut.

Cine iubeste marea ca element al naturii si cui ii place rosul, portocaliul, albastrul si movul o sa savureze din plin pozele

6 gânduri despre “Rasarit la mare

  1. Ma bucur ca ai ajuns la mare si ai prins si rasaritul >:D< Foarte cald zilele astea oricum insa uiti cand te mai balacesti nitel😀 Abia astept sa ma eliberez si eu cu renovarile si toate cele ca sa ma mai balacesc si eu macar pe seara :))

Ce parere ai?

