Tina pleaca + indiciu Potterthon

                   

Tina a decis sa nu se mai ocupe de blog. De ce? Nu stiu cum sa va spun sigur. Ea orium nu a avut prea multe postari pana acum, numai doua, si nu se simte in masura sa continue, lipsa de timp nelasand-o sa faca mare lucru. Sincer, eu ii respect decizia complet si nu vad de ce nu as face-o. Daca doriti sa luati legatura cu ea, spuneti-mi mie. Fiind destul de apropiate, ii pot transmite orice doriti daca aveti ceva sa-i spune-ti.

Oricum, vreau sa-mi cer scuze in legatura cu Potterthon. A doua postare i-o lasasem ei dar chiar nu a avut timp sa se ocupe iar eu o inteleg. Imi pare rau pentru cei care asteptau acest articol. Nu stiu daca scuzele acestea ajung pentru voi dar mai mult de atat nu pot face.

Acum, ca nu am mai apucat, ma vad nevoita sa pun indiciul in aceasta postare. Asadar…

Blogul pe care trebuie sa mergeti acum este un blog cu muzica de calitate, care apartine unei fete impatimita a culorilor, foarte visatoare.

 

3 gânduri despre “Tina pleaca + indiciu Potterthon

Ce parere ai?

