POTTERTHON vine si la noi pe blog!

 

 

Fanii Harry Potter au o luna minunata, gasind in fiecare zi postari despre HP pe bloguri. Ei bine, nici ziua aceasta nu va fi uitata deoarece a venit randul blogului meu. Or sa fie mai multe postari. Nu uitati sa comentati ca sa acumulati puncte!

O sa incep prin prezentarea unui e-reader promovat de autoarea faimosului roman Harry PotterJ.K.Rowling! Vorbesc de cel mai usor e-reader din lume, de numai 8,9 cm, lansat de curand la Sony. Firma ce l-a creat afirma ca ecranul gadgetului este usor de citit, avand in vede contrastul si efectul anti-reflexie, chiar si in conditii de luminozitate puternica. Acest e-reader este disponibil in trei culori, rosu, alb si negru. Are o memorie interna de 2 GB, suficienta pentru 1200 de carti, insa care poate fi extinsa prin micro SD card la 32GB. Sony a dotat acest model cu programul Reader™ Store,care permite utilizatorului sa downloadeze carti din diverse cataloage si chiar sa le „imprumute” din bibliotecile publice care ofera astfel de facilitati.Softul eReader-ului citeste diverse formate, inclusiv EPUB eBook, PDF si TXT, si include si un dictionar care permite traducerea cuvintelor in 10 limbi de circulatie internationala. Mai mult chiar, ecranul iti permite sa faci si notari pe text, ca intr-o carte reala.

Interesant este si faptul ca gadgetul este promovat de celebra scriitoare J.K. Rowling, autoarea seriei Harry Potter. Gadgetul este prezentat la pachet cu un voucher care permite fanilor lui Harry Potter sa downloadeze gratuit varianta ebook a cartii Herry Potter si Piatra Filozofala de pe http://www.pottermore.com.

Mai jos aveti o fotografie cu cele trei variante de culori ale acestui e-reader care pe mine m-a cucerit. O sa incep sa strang curand bani sa mi-l cumpar si eu!

Cartonas (puteti acumula puncte cu el):

14 gânduri despre “POTTERTHON vine si la noi pe blog!

  1. Eu tocmai am primit Kindle-ul Touch pe care pusesem ochii. Nu stiu restul e-reader-elor cum sunt, dar citisem inainte destul de multe articole ce faceau comparatii intre mai multe marci si asta mi s-a parut cel mai ok. Si intr-adevar, pana acum sunt super multumita de el! Uite aici un articol care te-ar putea ajuta daca vrei sa iti iei la un moment dat un e-book reader si nu esti sigura ce sa alegi: http://ebook-reader-review.toptenreviews.com/

      1. :)) Eh, eu m-am luat mai mult dupa caracteristicile fiecaruia, pentru ca recomandarile nu se potriveau in totalitate cu ce vroiam eu deja, asa ca pe acelea le-am cam ignorat. Kindle-ul imi iesise pe locul 2 sau 3 parca, iar eu pe el eram fixata.

  2. Eu am un iPod si momentan ma multumesc cu cititul cartilor pe el,dar nici ideea de e-book nu ma tenteaza foarte tare.Prefer sa-mi stiu cartile in biblioteca,sa miros parfumul pe care-l au cartile noi,abia cumparate,sau cele care asteapta sa fie recitite in biblioteca😀

Ce parere ai?

