Un anisor pentru blogusor si inca 5

Cum nu stiu daca maine o sa ajung la calculator, am zis sa fac astazi postarea de un an. Exact! In data de 18 iulie, fix de ziua mea, am inceput acest blog ca un cadou pentru mine insami, sa zic asa. Eu implinesc 14, adica 1 + 4 adica 5, iar blogul numai un an.

Cand am inceput acest blog, nu l-am inceput cu gandul de a obtine sponsorizari sau mai stiu eu ce. Ma credeti sau nu, eu nu aveam pana la doua luni dupa inceperea blogului habar despre sponsorizari. Nici nu prea imi pasa de ele pana intr-un anumit moment. Motivul pentru care am inceput acest blog ar fi in mare acela de a ma alatura unor persoane dragi pe blogurile carora eram activa de ceva luni, bloguri pe care le indrageam foarte tare (printre care si Mikaella15). In plus, am vrut un loc numai si numai al meu in care imi pot exprima gandurile si pasiunile unor oameni care puteau fi sau nu de acord cu ceea ce scriam eu. Tot ce vroiam era un loc in care sa ma pot exprima liber. In care sa-mi pot exprima liber pasiunea pentru carti.

In schimb, am primit mai mult de atat. Am cunoscut persoane minunate (Mirel, Laurentiu, Amina Black, VPS, Monika, Kyky, Nicoleta, Alecsa, Niahara, Georgiana, Nya, Roxana si multi altii pe care ii indragesc atat de mult.) care m-au ajutat si pe care i-am ajutat (dupa caz), persoane pe care sunt atat de fericita ca le-am cunoscut.

Cam asta ar fi despre blog dar despre mine? Este si ziua mea, totusi. La mine a fost un an greu dar (nu pot sa cred ca zic asta) fericit, caruia o sa ii duc dorul. 13… este ceva cu cifra asta. Banuiam ca va fi un an norocos – din prima zi am avut noroc, dar a fost mai mult de atat. A fost un an in care am reusit tot ceea ce mi-am propus (cred ca Alecsa stie mai bine despre ce vorbesc…) si am cunoscut multa lume minunata si inafara blogulu. Am avut parte si de intamplari care, da, au durut al naibii de tare si inca mai dor, alegeri prea grele de pus pe umerii cuiva de 13 ani (nu, in nici un caz despre baieti – daca ar fi despre asa nici macar nu m-as deranja sa ma plang :)) ), stres si atata amaraciune, dar, asemenea spuselor lui Aragorn cand in tamaduia pe Merry, „Durerea nu o va uita, dar nu-i va intuneca inima, ci il va face mai intelept”. Sper sa fie adevarat si in cazul meu… Si nu as vrea pentru nimic in lume sa schimb ceea ce mi s-a intamplat. Atunci nu as mai fi cea care sunt acum. Poate nu ma credeti dar nu imi pasa, oricum. Desi am banuielile mele in legatura cu treaba asta, nu am sa va contrazic nici de-mi ziceti ca-s nebuna, nici de nu-s pentru ca, pana la urma, toti ma privesc in felul lor si vad adevarul de il vor, sau vad invers de doresc.

In orice caz, nu sunt aici pentru a va spune povestea vietii mele. Sunt aici sa va spun: traiti clipa ca imbatraniti si nu mai aveti ocazia! Credeti-ma, am avut si astfel de intamplari. Timpul nu sta in loc – niciodata. De aceea imi pare rau ca am 14 ani – plus inca un act care sa dovedeasca ca am imbatranit! Ma fac baba! :))

In orice caz, ziua mea este si ziua voastra. Caci cu aceasta postare vine si un concurs! Primul care comenteaza ceva ce am scris mai sus ( nu un simplu „La multi ani” ci sa-mi scrie in comentariu parerea sa despre ceea ce am scris mai sus) si isi lasa si numele intreg castiga cartea Adevar sau Provocare.

//

30 de gânduri despre “Un anisor pentru blogusor si inca 5

  1. Stii cum ne avertizeaza parintii la inceput „ai grija cu cine vorbesti pe netu ala ca nu stii peste cine dai”… dar de obicei , si mie ca si tie , mi s-a intamplat sa cunosc oameni minunati ..Despre blog ce pot sa zic , si eu am avut temerile mele la inceput dar acum chiar ma bucur ca am luat aceasta decizie , si sper sa ma bucur si eu cand imi va veni timpul de aniversari de genu .. Cat despre greutatile din viata , te maturizeaza si asta nu e nimic pe langa cate o sa mai inveti .. Succes in continuare !!

  2. La Multi Ani! Si tie si blogului! Nici acum nu imi vine sa cred ce micuta esti🙂 Si imi amintesc de mine la varsta aia si e in acelasi timp si departe si aproape..in mod ciudat, am…flash-uri asa, cu ce gandeam si e interesant cum dupa 10 ani din unele puncte de vedere te schimbi total, aproape ca devii alta persoana, iar din altele ramai exact, exact la fel! Oricum..majoritatea problemelor de la varsta aceea raman exact asta: probleme ale adolescentei. Mai tarziu o sa ti se para ridicole si lipsite de importanta si o sa fie greu sa intelegi de ce te marcau atat. Bineinteles, nu vb de probleme grave, de sanatate sau familiale, etc. Sper sa nu fie vorba de asa ceva!
    Mult succes si in general si cu blogul si felicitari pt ca faci o treaba excelenta aici!

    1. Nu este vorba de probleme adolescentine. Ah, cat n-as da sa fie asta. Dar nu intru in amanunte, n-am chef sa retraiesc toate astea🙂. Oricum, multumesc. Si, permitandu-mi din nou sa citez, „Copilaria este regatul in care nimeni nu moare” astfel ca, indiferent ce varsta fizica ai, tot copil ramai daca asa iti doresti🙂
      Succes si tie

  3. Ce pot sa spun…viata e trecatoare. Si eu mai am putin si fac un an de cand am facut blogul si nu regret nimic. Nu este la fel ca al tau, dar din cate am citit, l-am inceput din acelasi motiv, si anume sa ne exprimam liber undeva. Nu regret ca l-am facut pentru ca am intalnit foarte multi prieteni pe care-i respect enorm.
    Foarte buna remarca > timpul nu sta in loc niciodata….din pacate, sau din fericire(uneori nu stiu care dintre ele). E bine si sa stea in loc, dar si sa treaca.
    E bine ca dupa 1 an poti trage o linie(imaginara) si sa realizezi ca ai facut bine ce ai facut.

    O zi frumoasa iti doresc!
    P.s: Nu stiu daca mai e valabil(vad comentariu din fata mea), dar imi las totusi numele: Burciu Silvia Alexandra

    1. Merci >:D< Si cu ce este diferit blogul meu de al tau? Mie imi place foarte mult al tau si chiar daca nu comentez eu il urmaresc si imi place.🙂 Cat despre carte vedem ce spun si ceilalti

      1. Nici nu ști cât mă bucuri când aud că îți place. Uneori scriu aberații, alteori povești, uneori postez poze, depinde. Dar te descarci nemaipomenit. Și culmea este că mai gâsești și oameni cu aceleași interese ca ale tale.
        Am uitat să includ în comentariul trecut și urarea pe care trebuia să ți-o fac: Îți doresc să împlinești ani frumoși(și pe blog, dar și în viață) și ceea ce faci să nu regreți. Apoi, urmează sănătatea, iar restul e viață.(pe care nu o putem controla noi)😀

        Legat de carte, dacă fetele au cartea, m-aș bucura tare mult să o citesc. Dacă nu, nu contează. Cineva să fie fericit azi.😀
        (Și eu te urmăresc cu drag și uneori nu am timp să comentez, dar îmi verific emailurile:D).

  4. O sa incep cu LA MULTI ANI!!! Inca nu esti baba, mai asteapta putin :))
    Ma bucur ca te-ai hotarat sa iti faci blogul pentru ca este printre putinele care si-au pastrat originalitatea si atunci cand intru pe blogul tau, chiar simt ca sunt pe un blog de carti. Ai evoluat mult in numai un an si chiar daca nu ai cautat sponsorizare, simplul fapt ca ai primit una la o varsta atat de frageda de la infiintare zice multe. Tine-o tot asa (^_^)

    1. Merci :*
      Nu, nu sunt baba, dar uneori asa ma simt :)) Nu stiu… eu una incep sa nu mai simt ca sunt un blog de carti, mi se pare ca m-am departat de aceasta putin. Dar imi place ce zici :)) Pentru mine asta este doar blogul meu unde scriu ce vreau eu, despre sau pe langa subiectul cartilor. La inceput asta a fost planul – numai despre carti. Acum, insa, cred ca ai observat, este un blog despre multe. Blogul despre care cu adevarat simteam ca era un blog despre carti era cel al lui Shauki – cel vechi. Cat imi lipseste mie blogul ala…😦 De originalitate nu stiu ce sa zic. Sunt ca oricare alt blogger numai ca am renuntat sa postez reclame. In rest, acelas gen de postari. Blogul tau este original, nu al meu.
      Eu o sa o tin in continuare asa dar pentru asta fa-o si tu🙂

      1. Blogul tau este original, vrei sa stii de ce, tocmai pentru ca nu postezi tot ceea ce posteaza ceilalti. Nu conteaza ca nu este numai despre carti…e un fel de jurnal care are recenzii, melodii si probabil ocazional si filme. Dar tot este un blog de carti in ceea ce ma priveste. Imi face placere sa iti citesc postarile.
        Intr-adevar, blogul lui Shauki este printre primele bloguri cu carti pe care la-am urmarit si imi pare tare rau ca l-a inchis.

  5. Happy B-day pentru bloguleț și pentru tine, desigur. :3 Stai, stai, acum am emoții mari – vreau să zic, mari – pentru că îmi văd numele în această postare – știu că sunt prea egocentrică. :)) -. Asta dacă nu cumva mai e pe-aici o altă Nya * se uită în jur *. Nimeni? Bine, deci presupun că eu sunt aia. – vai, numai eu sunt în stare să scriu aproape patru rânduri despre propia-mi persoană, în loc să vin cu urările. :)) -. Știu că nu prea comentez, dar citesc cam tot ce scrii tu pe-aici. Tu sau Tina, vreau să zic. Și îmi place, pentru că mereu veniți, voi fetelor, cu ceva original. Orice postare de pe blogul ăsta e originală, și asta doar pentru că sunteți mereu sincere. Cred că toată lumea apreciază asta la blog. Pe lângă că sunt multe postări de calitate și că design-ul e simplu, dar foarte drăguț. Știu sigur că eu voi continua să vă urmăresc blogul până… nu voi mai avea acces la internet, bănuiesc. :)) La mulți ani din nou, și să o ții tot așa!😀
    PS: ce-mi place fața aia de la avatar.😀

    1. Acesta este unul dintre motivele pentru care imi placi: zici lucruri amuzante care ma fac sa rada si sa ma simt bine, fiind tu insati :)) Nu, nu mai este nici o Nya pe aici😉 Nu din cate stiu eu.
      Multumesc, si din partea mea si a Tinei. Sunt sigura ca, in momentul in care o sa vada comentariul o sa se bucure🙂
      Fata ta de la avatar? O sa te numesc Neidentificata Y Alien 1 – NYA 1 [prima sau unica?]- martian? verdele spune ca da! :))

  6. La multi ani in primul rand tie si blogului tau! Va urez amandurora viata lunga si multa fericire😉
    Mi-a atras atentia din prima blogul tau prin originalitatea lui si prin sentimentul de libertate pe care il transmite. Nu este un blog unde altii dicteaza ce si cum, este un blog liber si se vede usor acest lucru🙂 Eu iti doresc mai putine probleme in anul acesta, mult succes si sa pastrezi libertatea aceea pe care cel putin eu o simt la tine si la blogul tau.

    La multi ani din nou!!!

  7. La multi ani in primul rand tie si blogului tau! Va urez amandurora viata lunga si multa fericire
    Mi-a atras atentia din prima blogul tau prin originalitatea lui si prin sentimentul de libertate pe care il transmite. Nu este un blog unde altii dicteaza ce si cum, este un blog liber si se vede usor acest lucru Eu iti doresc mai putine probleme in anul acesta, mult succes si sa pastrezi libertatea aceea pe care cel putin eu o simt la tine si la blogul tau.

    La multi ani din nou!!!

  8. E o varsta frumoasa, poate chiar mai frumoasa ca cea pe care ai incheiat-o si pe care o regreti. Fiecare varsta are frumusetile dar si neajunsurile ei din pacate, probabil daca toate ne-ar merge struna nici macar nu ne-am aminti anii care au trecut peste noi. Si cel mai bine e cand au tras linia sa vezi ca pe langa partile mai putin placute sunt si partile minunate ale vietii si ale varstei pentru care merita sa te bucuri. Stii e o vorba din popor🙂 „Cand ne-o fi mai rau tot asa sa ne fie” La multi ani!!!!!!

  9. La multi multi ani si tie si blog-ului!!!😀 Sa ai parte de multe lucruri frumaose la cei 14 ani si da, e adevarat. Trebuie sa ne bucuram de fiecare zi caci una doua imbatranim. Sa te distrezi si in vacanta si sa uiti de griji si suparari😀
    La cat mai multe postari frumoase >:D<

  10. La multi ani cu intarziere tie si blogului tau! Iti doresc multi ani inainte de blogarit si de umblat in lumea fantastica a cartilor. Avand in vedere ca ai implinit 14 ani (Multi inainte!) ai un avantaj mare fata de multi bloggeri care peste cativa ani (2 in cazul meu) termina liceul si probabilitatea de a continua activitatea este mai redusa – dar desigur exemplul nostru ramane Sabinna. Ma refer la faptul ca inevitabil unele vor iesi din blogosfera in timp precum desigur altele noi vor intra.

    P.S Am vazut postul cu renuntarea la sponsorizarea Leda si chiar te apreciez ca ai avut curajul ca sa zic asa sa faci asta. Ce e drept, nici mie nu mi-au mai placut in ultima vreme cartile scoase, cu exceptii desigur, dar nu cred ca as avea curajul sa fac asta. Este prima sponsorizare obtinuta si inseamna ceva atat pentru mine cat si pentru blog.

    Hai ca m-am intins prea mult. La multi anix2 inca o data si iti doresc sa ramai la fel de sincera, deschisa si curajoasa, dupa cum mi-ai facut impresia!😀

  11. Cam cu foarte multa intarziere(imi cer scuze pt asta) dar: LA MULTI ANI si tie si blogului!!!^_^
    Mult noroc,sa continui cu blogul fiindca e asa cum trebuie sa fie un blog,,,l-ai crëscut ca in palme”(cum spune Dickens in <> ) si la multi multi ani.Sa fii fericita,sa fii iubita si sa ti se indeplineasca toate visele.Si sa stii ca nu esti singura care a tras foloase din cunoastrerea altor persoane.Sentimentul e reciproc.
    >:D<

Ce parere ai?

