Am renuntat la sponsorizarea Leda

Da, da, oameni buni, asa cum ati citit din titlu, tocmai am renuntat la sponsorizarea Leda. De ce? Pur si simplu, si nu mi-o luati in nume de rau, stiu ca multora dintre voi va place, cartile lor nu prea sunt pe gustul meu. Am incercat dar, in definitiv, de ce sa fac ceva ce nu imi place? Si cu asta, unii dintre voi veti stii ca atunci cand eu fagaduiesc ceva, ma si tin de cuvant.🙂 Dar nu va faceti griji: inca va veti putea bucura de acest maraton care va dura toata luna, asa cum v-am promis. Va asteapta aici multe carti de la aceasta editura care spera sa fie castigate de voi! Si, mai mult inca, ne vom bucura in continuare de Libris care ne va pregati in continuare tot felul de concursuri inedite pe care sunt sigura ca le veti astepta cu drag.

Si acum va reamintesc ca, tot de la Libris, puteti castiga in momentul acesta, cartea Hobbitul, editia noua! Click aici.

Si, acum, sunt foarte curioasa: cati dintre voi ma veti mai urmari fara aceasta sponsorizare? Multi o faceau pana acum pentru concursuri, am dreptate? Nu conteaza, o sa continui sa postez pentru mine, pentru pura placere de a va impartasii pasiunile mele.🙂

Mai jos aveti o melodie foarte draguta, veche, dar pe care eu o ascult aproape zilnic.

//

45 de gânduri despre “Am renuntat la sponsorizarea Leda

  1. Raspunsul meu il stii deja😉 Eu am urmarit totdeauna blogul pentru postari, deci cu sau fara sponsorizare, eu raman. Imi pare bine ca ai decis ceva care sa iti fie tie bine si nu altora. In fond e timpul tau si e blogul tau. Bravo!

  2. Te am in lista de bloguri, cand vei posta ceva eu voi fi acolo, urmarindu-te din urma. :))
    Deci nu conteaza daca ai sau nu conursuri, nu cred ca prima data am gasit blogul tau din cauza unui concurs asa ca nu vad de ce as pleca pentru ca nu mai ai sponsorizare Leda.
    Te admir pentru decizia pe care ai luat-o.🙂

      1. Aww… E tot ce pot spune momentan:)) Si abia acum ma gandesc ce lume minunata am cunoscut de cand mi-am facut blogul. Si peste 9 zile este si ziua mea… Cuvintele astea sunt un cadou perfect >:D<

  3. O1. Happy B-day., în avans.! (:
    O2. Te urmăresc, chiar dacă nu prea comentez. Șii, mă gândeam că poate ar trebui să știi și tu.. tocmai ai devenit o eroină.! :> Cel puțin, în mintea mea. Nu mulți ar avea curajul să facă asta, fie că le place, fie că nu, pentru că (.) cam toți știm că unii mai bântuie pe diverse bloguri special pentru concursuri. But, până la urmă, cel mai important e să fim noi însăși și, ca niște copii/adulți cu suflet de copii/adulți obișnuiți rebeli ce suntem, să facem doar ce ne face plăcere. (:
    PS: scuzați eventualele greșeli, dar sunt cam adormită în momentul de față. (:

      1. 2. Waa! Super! Eroina ta? (sper sa nu sune prea narcisist pana acum). Stii macar cat de fericita sunt sa aud asta? La scoala sunt mereu tratata ca un jeg pentru ca nu reusesc sa ma integrez bine si stau mai retrasa. Nici macar prin minte nu mi-ar fi trecut sa aud asa ceva! Blogul este singurul loc unde ma simt bine. O parte din renuntarea la aceasta sponsorizare se datoreaza faptului ca m-am saturat sa se tot dea lumea pe langa mine si incerce sa castige pe nedrept unele carti. Si acum ma asteptam sa aud tot felul de injuraturi si chestii dar nu asta! Mi-ai luminat seara!

      2. Serios? Nu te cred.. Pari o persoană așa de treabă. (: Lol, dar poate și în clasa ta e ca la mine: n-ai fițe, nu te etalezi în rochii ilegal de scurte, nu îți schimbi prietenele mai des decât șosetele.. dar cum îți permiți? :] Stau să mă întreb dacă, până la urmă, noi suntem persoanele normale sau cele anormale? Oricum, eu una pot să-mi număr pe degete toți prietenii.. care sunt cu adevărat prieteni. (: Și cred că asta e valabil pentru mai multe persoane, nu numai pentru ciudata de mine. (:

      3. Pai cam asa este si la mine. Sa-ti zic drept, am numai doi prieteni cu adevarat buni si sunt fericita cu ei. Nimeni nu i-ar putea inlocui🙂

  4. Felicitări pentru această decizie pe care ai luat-o! Eu sincer te apreciez şi mă bucur că cineva a avut curajul să creadă în ceea ce vrea să facă şi să facă ceea ce îi place. Ştii că o să te urmăresc mereu, în fond, suntem prietene, nu e aşa? Xo!

  5. Cand m-am abonat la blogul tau, habar nu aveam daca ai sau nu sponsorizare. Asta e unul dintre aspectele care ma intereseaza cel mai putin atunci cand imi trec adresa de mail in widgetul de follow🙂 Felicitari pt curaj si pentru ca stii sa iti stabilesti prioritatile! Nu cred ca sunt multi cei care ar fi facut la fel ca tine, chiar daca poate ar fi simtit la fel..

    1. Blogul il tin in primul rand pentru mine, apoi pentru altii.🙂 Nu vad de ce ar fi trebuit sa tin sponsorizarea in cazul in care nu faceam decat sa ma fortez singura sa citesc niste carti care nu imi placeau. Nu zic ca sunt rele, dar stii si tu… gusturile. Tu nu ai fi procedat la fel?

  6. Sa stii ca si eu voi continua sa iti urmaresc blogul. Este decizia ta si nu ma voi opri din a urmari acest blog doar pentru ca ai renuntat la sponsorizarea de la editura Leda. De obicei, nu comentez la postari dar am urmarit blogul si am citit toate postarile de pana acum! Si apropo, La multi ani de pe-acum. :*

  7. -D-

    Eu personal te voi urmari indiferent daca o sa ai sau nu aceasta sponsorizare pentru ca imi plac postarile tale, si mai putin conteaza concursurile, parerea mea.
    Te descurci minunat!

  8. Eu cred ca nu mai trebuie sa zic nimic:)). Oricum eram satul de atata leda asa ca…:). App: Ai citit ‘cartea cimitirului’? [asa ca sa ne revenim la ceea ce ne place:)) ]

      1. O sa-i fac si o recenzie, cat de curand:)). Sper ca la noapte voi reusi:)). Am vazut ca ai/ aveai cartea aia de JK cu quidditch pt un concurs. Cum ii cartea? Ce se gaseste prin ea? (mai mult poze sau..)

  9. piticmic

    Recunosc, eu arunc un pic mai rar un ochi aici la tine, dar nu mă fascina oricum sponsorizarea cu LEda, altfel poate aş fi obţinut-o şi eu. Cred că la un moment dat chiar i-am întrebat de sponsorizare, dar până la urmă am rămas la Libris, care mi se par mult mai de treabă şi care au o varietate mai mare de cărţi

  10. deci , eu iti urmaresc blogul de ceva timp (putin ce-i drept ca nici eu nu am blogul de mult ) , deci nici nu stiam de sponzorizarile pe care le ai, eu am ales sa urmaresc blogul pentru ceea ce transmite..imi place atat de mult melodia mi-ai adus aminte de ultimele veri …superba , cred ca am sa o caut si eu ..

Ce parere ai?

