Umff… Tot ce vreau acuma este o camera frigorifica!

Buna treaba la concursul cu Vanatorii, copii. Imi va fi practic imposibil sa aleg castigatorul.

Astazi am murit de cald. Ma topeam mai rau ca o inghetata. Mai rau! Am fost molesita toata ziua. Si, cum scrie si in titlu, tot ce vreau acum este o camera frigorifica in care sa-mi iau patul, sa ma pun pe spate si sa savurez stapanul inelelor! Cam asta este cea mai mare dorinta a mea in acest moment. Bine… a doua :”>. Dar asta… ramane secretul meu😉

Vreau sa va impartasesc si voua placerea muzicii din… locurile reci! O melodie perfecta pe care sa o ascultati in timp ce cititi carti cu aventuri, calatori si mult suspans! Exact ca mine: stapanul inelelor. Stiti cat de bine se potriveste? Astept pareerea voastra referitoare la aceasta melodie in comentarii. Eu una o iubesc!

Scuzati melodia gresita! https://i0.wp.com/desprego.ro/wp-content/uploads/2011/03/sageata.gif

Vorbeam de stapanul inelelor, nu? :))

//

10 gânduri despre “Umff… Tot ce vreau acuma este o camera frigorifica!

  1. Te inteleg, in legatura cu caldura. Pur si simplu simt ca ma sufoc. Stau constant cu un bidon cu apa rece langa mine.
    Vidioclipul a reusit sa ma mai racoreasca putin, o sa imi bag putin capul in frigider sa iau putin aer.

  2. Ododo, deci nu sunt singura de pe-aici care o adoră pe Liz. Apropo de melodii care se potrivesc în timpul lecturării unei cărțulii, melodia asta cu siguranță a fost făcută special pentru Micuțele Mincinoase, Jocul Minciunii, Gossip Girl and co.: http://www.youtube.com/watch?v=NadT0kfP7Zo.🙂
    PS: legat de titlu, dacă găsești cumva una, să nu eziți să mă chemi în vizită. Vin eu cu înghețata și energizantele. .-.

      1. Ok, ciocolată să fie.! Doar.. așteaptă-mă, ajung la tine în vreo două ore.. sau un an, deoarece nu știu nici măcar orașul din care ești. :))

      2. Ok, o să vin cât de curând cu înghețata.. dar să știi că dacă îmi dai și numele străzii, cărțile tale sunt în pericol de a fi împrumutate pe termen nedeterminat. (: Sau, în cel mai bun caz, să fie aranjate alfabetic.. dacă nu cumva sunt aranjate deja? :))

      3. Nu au loc in dulapiorul ala mic pentru a fi aranjate alfabetic. 5 rafturi maricele pline de carti in teancuri pana in tavan – si am ajuns la teancuri in fata teancurilor caci chiar nu mai am loc:)) Asadar, cand vi pe aici, adu si niste rafturi in plus sa le montam :))

  3. Ai gasit cumva acea camera frigorifica? Eu sunt la munte unde se presupune ca sr trebui sa fie frig si ploaie, insa nu e asa. Ma topesc de cald! Superb medley-ul… am ajuns putin in Rohan ascultandu-l.

Ce parere ai?

