Incepe maratonul!!! – Concurs Libris

Acum e acum. Dau startul unui maraton de concursuri incepand cu unul sponsorizat de libraria online Libris care a fost foarte generoasa dandu-mi accesul la 3 carti superbe! De acolo puteti comanda multe carti in engleza. Eu sincer sunt mandra de ei. De acum in colo numai de la ei o sa-mi comand. Au cele mai tari titluri .

Am sa va prezint premiile:

Foarte rara si ceruta, Quiddich Trough the Ages! O carte despre Vajhat din minunata serie Harry Potter. Putine librarii din Romania o au si Libris se numara printre ei. Cineva interesat?😉

Va este dor de cartile lui J.R.R.Tolkien? Cum se lanseaza in curand filmul The Hobbit, sunt foarte fericita sa va spun ca aveti sansa sa castigati noua editie a cartii Hobbitul.

Acum, poate ca multi dintre voi ati uitat de aceasta carte. Intrebati-i pe parintii vostri, ei sigur stiu. A fost foarte cunoscuta. Lumea o numeste „Un Harry Potter cu 30 de ani mai bătrân”. Va suna interesant? Unii dintre voi s-ar putea sa o recunoasteti, sa vi-o doriti, dar, din cauza raritatii ei, sa nu fi avut pana acum posibilitatea de a o cumpara. Este vorba de Un vrajitor din Terramare! Ce ar fi sa o luati gratis? Nu trebuie decat sa va inscrieti!

https://i0.wp.com/www.elefant.ro/res/img/images/Hobbitul.jpghttps://i1.wp.com/images.wikia.com/harrypotter/images/2/2c/Quidditch_through_the_ages_2009_cover.jpg

Deci, 3 premii super frumoase. Ce n-as da sa le castig eu?

Concursul o sa se desfasoare in 3 parti. Prima, cea de acum, este Hobbbitul. Ce trebuie sa faceti? Scrieti un cantec cu batalia voastra preferata dintr-o carte sau istorica, nu conteaza. Dar sa fie un cantec cat de cat poetic. Cu alte cuvinte, imitati-l pe Tolkien. Nu va grabiti sa il faceti acum, asteptati inspiratia. Vreau sa fie ceva frumos. Nu trebuie neaparat sa rimeze. Daca este ceva din cartile lui Tolkien ar fi si mai bine. Tineti minte, o batalie.

Cea mai frumoasa, poetica, bine scrisa poezie castiga! Concursul dureaza de azi, 3 iulie pana in data de 13, vineri. Nu stiu de superstitii dar la mine este zi norocoasa.

Trimiteti compunerile la adresa de email alexa1898@yahoo.com

Succes si fie ca cel mai bun sa castige!

Puteti comanda aceste carti de aici:

Libris

//

//

//

6 gânduri despre “Incepe maratonul!!! – Concurs Libris

  1. Pingback: Am renuntat la sponsorizarea Leda « alexa700

  2. Super super concursul😀 Si tema primei parti a concursului. Imi plac toate cartile, mai ales Hobbitul si Quidditch, deoarece stiu mai multe despre acestea.

    Succes tuturor! Am trimis si eu o poezioara😀

    Ps: Sunt curioasa cum este Un vrajitor din Terramare. Nu stiu prea multe despre ea.

    1. Este foarte cunoscuta si ceva stii totusi despre ea: este scrisa de aceias autoare care a scris si Daruri si Voci de la cj. Un vrajitor din Terramare este primul volum din cea mai buna serie a ei:) Nici eu nu am citit-o dar o sa o fac in curand. Mi se pare interesant ceea ce am auzit despre ea😕

      1. De autoare am auzit(vazusem cartile ei in librarie) insa, spre rusinea mea, nu stiu mai nimic despre ea :”>. Sper sa pot citi si eu cartile ei caci am auzit ca ar fi interesante😀
        Lectura placuta >:D<

Ce parere ai?

