Dedicatii 1

M-am hotarat! O sa incep o rubrica in care o sa postez o melodie care imi aminteste de cineva anume dintr-o carte si am sa i-o dedic.

Astazi, dupa ce m-am bucurat putin de niste ploaie (iubesc ploaia) si de un dus natural, gandul mi-a zburat la Dispozitive infernale (nu ma intrebati ce mi-a amintit de ele ca nici eu nu stiu) , ultima serie a Cassandrei Clare. Amintindu-mi de o melodie care mi-a aratat-o mama zilele trecute, am zis sa „le-o dedic” lui Will si Tessa care ar trebui sa fie impreuna. Melodia este creata si cantata de Tooji care anul acesta participa la Eurovision cu melodia Stay pe care o puteti asculta maine in finala.

Acum, melodia dedicata:

Will si Tessa, voi doi ar trebui sa fiti impreuna!

3 gânduri despre “Dedicatii 1

Ce parere ai?

