Va mai amintiti…

Stateam pe net si imi apare la un moment dat sa introduc un cod ca siguranta pentru virusi sau spamuri. Dar inloc sa scrie acolo „Siguranta pentru Spam” scria „Dovedeste ca nu esti un robot”. Si mi-am amintit de o melodie veche in care era vorba de roboti dar am uitat cum se numeste. Si, cautand-o pe youtube,am dat de o melodie cu caini… Nu, nu chiuaua. Apropo… pana la urma, cine a lasat cainii afara?!

Apropo, daca aveti idee de melodia cu roboti, lasati-o si voi in comentarii pentru mine, va rog.

3 gânduri despre “Va mai amintiti…

  1. de caine imi amintesc, sigur, pentru ca mi se parea interesant cum de reusesc strainii sa faca niste melodii atat de ciudate, auzi, pentru caini!🙂 noi nu facem pentru bunici, pentru mame cantam la 8 martie si atat, ar fi chiar culmea sa canti despre un caine lasat afara, desi, daca ma gandesc bine, e o melodie dedicata cainilor vagabonzi, care uneori sunt mai lorzi..🙂

Ce parere ai?

