Oh, Yeah!

Astazi, cum se apropie ziua mamei mele (24 mai) am zis sa ma duc pana la Mall sa ii cumpar ceva de ciocolata (preferata ei) dar, pana sa intru in magazinul alimentar ma trezesc in mana cu un fluturas de la un baiat care impartea pe acolo lumii pe care o mai intalnea. Stiti voi. Pe fluturas scria „Cumperi 2 carti, pleci cu trei in vacanta” Oferta de 2+1 era valabila pentru orice carte a editurilor:  Afla, All, Corint Junior, Corint, Injoy, Leda, Literam, Polirom, Trei si Tritonic. Eu, care oricum vroiam sa merg pana la diverta sa ma uit pe la oferte mi-am zis ca pot sa imi cumpar si eu doua carti, ca si asa lista mea de Must Have e cam prea lunga. Am intrat in magazin, am stat acolo vreo (nu va uitati ciudat la mine) 45 de minute sa ma hotaresc asupra titlurilor pe care le vroiam (am observat ca si-au mai marit stocul de carti Harry Potter cu volumele 2, 3, 4, 5, 6 pe care inainte si le mai gaseai acolo (7 este mereu prezent) si, in sfarsit m-am hotrat asupra a trei carti a cate 15 lei fiecare (mda, am facut postarea asta si ca sa ma laud putin :)) ) : Spioana imperiala, Orasul invizibil si vraja fatala. Aplicand reducerea asta insemna ca am dat pe aceste carti 30 lei. Practic, 10 lei per volum. Am iesit de acolo si m-am dus la Mega Image (Magazin care se afla in interiorul Mallului) si am dat fuga spre raionul de ciocolata (cum altfel?!) si i-am luat mamei o cutie de praline cu ciocolata Laura si mie mi-am luat, de restul banilor o ciocolatica Primola alba (Ati observat vreodata ca mereu cand pui ochii pe ceva te trezesti la casa ca pretul de la raft era gresit? – la inceput vroiam sa ii iau doua cutii de praline mamei (caramel si ciocolata) cand m-am trezit ca doamna putin cam tafnoasa, ce-i drept, de la casa imi zice ca nu ajung banii. Am renuntat la cutia de praline cu caramel, m-am intors si am luat o ciocolatica normala pentru mine). Pacat de mine ca toti banii mei erau 40 de lei ca mi-as mai fi luat trei carti. Oricum, sunt foarte fericita pentru aceste volume. Le vroiam de o groaza de timp. De fapt, orasul invizibil l-am luat deoarece era gratis dar cand am ajuns acasa si amcitit pe spate despre ce era vorba mi-am dat seama ca aceasta o sa fie urmatoarea carte pe care o voi citi.

Acum, ca v-am povestit mica mea aventura la Mall (incarcata de suspans, de altfel – daca nu imi ajungeau banii pentru praline?! :)) ) a venit timpul sa va arat:

O melodie pe care efectiv o iubesc!

Trailerul cartii Orasul Invizibil de M.G. Harris

Acesta este trailerul oficial. Dar mai mult imi place acesta:

Prajituri si Carti!!! Preferatele mele:

PS. URMEAZA CONCURS MARE DE ZIUA MEA SI ZIUA BLOGULUI (amandoua in aceias zi – blogul acesta este rodul plictiselii mele de ziua mea. Vorbesc serios). Concursul va incepe in data de 18 iulie (adica de aniversare – exista un mod mai bun de a sarbatori?) si, pe langa faptul ca vor fi o multime de premii (ebookori si carti in foi si coperte) probele vor fi care mai de care mai diferite si mai amuzante astfel incat, oricine, cu orice talent o avea (desen, scris, cantat, desenat, fotoshop, editarea filmelor, matematica – nu glumesc ) va putea avea sansa sa si-l arate. Dar, pana atunci, din pacate, nu cred ca va mai fi vreun concurs (nu sunt sigura de nimic – poate mai fac rost de sponsori). In schimb voi avea multe recenzii, chestii haioase si…cine stie? Poate si niste recenzii video, cum imi place mie sa le denumesc, lucruri amuzante cu mine si cu Tina? Va surade ideea? Eu una abia astept!

7 gânduri despre “Oh, Yeah!

Ce parere ai?

