Ce-mi aduce curierul 7

Hotul de carti de Markus Zusak

Un Lun Dun de China Mieville

Eragon 1 si 2 de Christopher Paolini

Oracolul si Arhonul de Chaterine Fisher

Voci si Daruri de Ursula K. Le Guin

Darul de Kristin Cashore

Misterele Romane de Caroline Lawrence

Trilogia Mistica vol. 1 si 2 de Traci Harding

Hot si Dragon de Timothy Zahn

Arthur si piatra magica de Kevin C. Holland

Ultimul Orc si Ultimul Elf de Silvana De Mari

Trilogia Nomilor de Terry Pratchet

Toata Seria Harry Potter exceptang Printul Semipur (din pacate) de J.K.Rowling

Povestile Bardului Beedle de J.K.Rowling

Quiddittch Through The Ages de J.K.Rowling (am luat-o de pe bookdepository.com)

Set primele 5 volume din HP

Fantastic Beasts & where to find them de J.K.Rowling

Povesti neterminate de J.R.R.Tolkien, editate de fiul sau, Christopher Tolkien

20 de gânduri despre “Ce-mi aduce curierul 7

  1. Foarte frumoase achizitiile😀 Lectura placuta! Am castigat si eu de curand Povesti Neterminate😀 E atat de groasa! Abia astept sa o citesc.
    Cum arata interiorul cartilor cu HP? (cele in engleza cu Fantastic Beasts si Quidditch)

    1. Pai… au desene amuzante, facute de autoare. Cea cu craturile zice ceva in gen o pagina, doua despre o anumita creatura si nu e atat de plina de desene ca Quiddich dar e foarte interesanta. O sa fac niste poze in interior si maine sau paimaine sau daca nu chiar azi o sa le afisez

  2. Pot spune squeeee? Quiddittch through the ages? Fantastic Beasts & where to find them? Total squeee! Ai niste noutati fantastice, de abia astept sa vad niste recenzii la ele🙂 Si Darul suna foarte bine.

  3. wow, wow, wow:D…faine:X…Ultimul orc si ultimul elf nici nu stiam cum arata, desi auzisem de ele…De Un lun dun am si uitat:))…
    Le vreau pe alea de J.K. in romana:)..
    Astept recenziile!;)

    1. O sa apara cat de curand. Ma bucur ca iti plac, poate pui si tu mana pe ele. Cat despre cele ale lui J.K. nu cred ca o sa apara in romana dar oricum limbajul e usor si merge citita si in engleza

      1. Pai le am pe lista, dar momentan e gata bugetul:))…Astept un colet cu Anima templi si Mostenirea Heorot si vreau sa ma axez pe continuari…

  4. Iar imi vine sa postez comentariul de mai sus…Cand vad toate cartile imi vine sa zic doar: wooooow…Imi aminteste de momentele cand stiam doar de vreo 50 de carti si cand apareau altele noi eram asa fericit!:D…Pe cand acuma: „Inca una de pus pe lista kilometrica:-w”

    1. Stiu cum e… Fa ca mine: doua liste. Una de optionale, cum ar veni, si una de Must have… Pune pe optional alea multe dupa care nu tanjesti atat de tare, ca este imposibil ca mai mult de jumatate din lista ta sa fie in genul de „eh, mai poate astepta putin”. Lasa pe must have cartile pe care le vrei de mult, poate chiar primele carti pe care ai pus ochii si nu le-ai cumparat pana acum sau pe care le vrei 100%. Astfel, sentimentul ala de „inca o carte printre nenumarate altele” se va mai diminua si iti va mai reveni pofta de citit mai cu forta. Ma rog, daca te si tii de liste…

      1. Ideea e oarecum buna…dar la peste 150 de carti care ma asteapta sa le citesc… e greu sa aiba altele prioritate…Si anul acesta chiar am citit…desi in aprilie-mai s-a cam aglomerat programul si nu am prea citit, am terminat 19 carti anul asta…Astept sa mai treaca 5 saptamani si am vacanta:X…Liber la citit (sper!)

      2. ** Si…Am facut ceva in genul, dar tot nu am respectat lista noua:))…In plus, desi lista are doar 10 carti, alea costa peste 300 si astfel ajung la alte carti..

      3. sincer, si eu fac cam la fel. Ma gandeam intr-o perioada sa economisesc fiecare alocatie pana citesc toate cartile din biblioteca si dupa aceea sa imi iau tot ce vreau pentru ca, daca stau bine sa ma gandesc, ar fi 2 ani pana termin toate cartile acelea.. Nu poti zice ca ducem lipsa, nici unul dintre noi,caci si eu tot pe la 100 am ajuns… Oricum, incearca sa ti le iei pe alea scumpe pe care le vrei decat 5 ieftine pe care nu prea le vrei. O sa vezi, o sa te simti mai bucuros dupa ce pui mana pe o carte, ca la inceput, daca iti mai amintesti de sentimentul acela de bucurie pe care sunt sigura ca il simteai cand iti luai o carte noua… La mine, in timp, s-a cam dus si acuma, cand fac rost de o carte noua, pot zice ca sunt chiar cam indiferenta ceea ce, in trecut, nu imi statea in fire…

  5. Povestile neterminate imi doresc de mult sa le cumpar (cam de 4 ani:-w) si inca nu le-am luat….La fel vreau si cu Hobbitul! …Iar acum ca ti-ai luat Un Lun Dun si arata asa bine… Cred ca ar trebui sa pun o comanda serioasa si la tritonic..

    1. :)) Eu le-am vazut in magazin, aveam alocatia la mine (proaspat luata in ziua aceea) si le-am cumparat pe loc fara sa ma gandesc ca in urmatoarele 30 de zile nu voi mai avea nici unban :)) (vorbesc de povestile neterminate)

Ce parere ai?

