Harry Potter si Piatra Filozofala

Harry Potter si Piatra Filozofala

 

 

 

N-am cuvinte sa exprim cat de mult mi-a placut aceasta carte GENIALA. Inca de la  primele pagini, magia si misterul te capteaza instantaneu.

Cei mai multi au vazut doar filmul, fara sa citeasca si cartea, dar au fost incantati de minunata lume de la Howgarts creata de Joanne Kathleen Rowling. Personajul principal nici nu mai are nevoie de vreo introducere!

   Harry Potter este un baietel de unsprezece ani, singurul supravietuitor in fata teribilului vrajitor Cap-de-Mort. Deoarece parintii  acestuia n-au supravietuit, Harry a fost nevoit sa traiasca alaturi de unchii sai si de fiul acestora,Dudley, o familie pe cat de normala, pe atat de plictisitoare.

Intr-o zi insa, viata lui Harry se schimba radical cu venirea unei scrisori stranii de la “Hogwarts, scoala de magie, farmece si  vrajitorii”. Initial, unchii lui Harry aruncau toate scrisorile venite, insa, pe cat acestia le ignorau mai mult, cu atat primeau mai multe. Disperati, familia Dursley si Harry pleaca pe o insulita, in speranta ca vor scapa de chinul de acasa. Insa, pe acea insulita, chiar de ziua lui Harry, un urias pe nume Hagrid il ia pe baiat de la unchii sai si il introduce in fascinanta lume a magiei, unde isi va face noi prieteni, Ron si Hermione, cu care va trece prin numeroase peripetii si aventuri.

Din punctul meu de vedere, “Harry Potter” este cea mai buna carte pe care am citit-o pana acum. Cel

mai mult mi-au placut personajele principale (in special Ron) si castelul Hogwarts. V-o recomand cu caldura! ATENTIE!!! Da dependenta. Incepeti s-o cititi cat mai repede!

Postat de: Tina.

2 gânduri despre “Harry Potter si Piatra Filozofala

  1. Superba!:X
    Filmul 1 mi-a placut foarte mult (poate ca cel mai mult)…erau toti actorii niste copii si si-au jucat bine rolul..
    Iar Ron este un maestru:D…atat in carte, cat si in filme

    1. Of…. eu fac parte din categoria celor care au vazut mai intai filmul… ma rog, doar pe primele patru… Abia acum am inceput sa citesc cartea si pot sa spun ca m-am indragostit :)).
      Intr-adevar, actorii ca si copii erau foarte simpatici😀. O, iar Ron e GENIAL!😀

Ce parere ai?

