Concurs !

Nu, nu va grabiti. Nu e cine stie ce. Un concurs cu carti in engleza, PDF, anume cele 54 de carti din seria Animorphs. (Aici aveti 4 carti din serie, traduse in romana, uimitor de ieftine pentru frumusetea lor: http://www.grupulcorint.ro/magazin/index.php?subcats=Y&type=extended&status=A&pshort=Y&pfull=Y&pname=Y&pkeywords=Y&pisbn=N&papar=N&pautor=N&search_performed=Y&cid=0&criterii=0&q=animorfi&x=0&y=0&dispatch=products.search. Aceste patru volume nu fac parte propriu zis din serie, e mai degraba o introducere.) Primii 10 care comenteaza la aceasta postare castiga cartile. Vi le trimit la adresa de mail flosita pentru comentarii. De maine incep sa trimit mailurile, in seara asta nu se poate. In curand o sa revin si cu recenzii la aceste minunate carti SF. Chiar vi le recomand, chiar si numai cele 4 introductive. Sunt fana seriei si daca nu vreti  sa le cititi, nu stiti ce pierdeti.

23 de gânduri despre “Concurs !

  1. Am o rugaminte, imi poti spune de unde ai facut rost de aceste carti ? Le-am citit pe cele 4 care sunt ca si o introducere, si mi-au placut foarte tare. De atunci tot incerc sa gasesc si urmatoarele carti, dar fara succes din pacate😦

      1. Am cautat pe site si din cate am vazut au numai Ellimist si Cronicile Hork-Bajirilor. De pdf-uri pot face rost ? Multumesc pentru raspuns🙂

Ce parere ai?

