Castigatorul concursului cu poezii

Am avut multe poezi. Mult mai multe decat m-as fi asteptat. Multe dintre ele sunt superbe, altele dragute dar nu foarte reusite. Felul in care am ales pentru premiul 1 si premiul 2, avand in vedere ca nu m-am putut hotara a fost ca eu sa aleg castigatorul locului 2 si Tina pentru locul 1. Acestea sunt poeziile:

Alchimist Christina

(The nine lives of  Chloe King)

 

Pisica.

E albă şi neagră,

Vargată şi năzuroasă;

Jucăuşă şi palpitantă,

Pe jumătate moartă dar cu încă nouă vieţi înainte.

Pătimaşă şi iubitoare,

Cocoţându-se pe cele mai înalte garduri,

Trăgând cu urechea la bârfe,

Împărtăşindu-le necuvântătoare;

Supusă, patetică făptură,

 

Umilă şi demnă de şagă,

Acidă şi cruntă-i pedeapsa

Să ai un asemenea veghetor.

Căutând motive să-l alungi,

Dar se întoarce la miezul nopţii.

După ce pisoii cresc să îşi laude seminţia atotcuceritoare,

La fel de măreaţă şi plină de sine,

Atât de hoaţă şi afurisită,

Încât o primeşti cu braţele deschise.

Şi-i oferi simbolic truda ta,

Plângând „Te rog, mai rămâi!”

Pisico, a iadului fiară – ce eşti tu?

Leoaică sau panteră feroce, 

Sfântă zeiţă grecească,

Poruncă-mi sunt colţii tăi înfipţi în vene,

Dumnezeu cu mila pe cel ce îl farmeci,

De va mai fi la fel. 

 

Kayla Phantom

(Lord of the ring)

Cantul Domnitei din Rohan

 

In fata intunericului ce-mi bantuie sufletul,

Stau singura, neputincioasa, si-mi amintesc trecutul

Ce s-a pierdut in negura uitarii s-al umbrelor taram

Lasandu-mi inima in lacrimi si sufletul scrum.

 

Inima-mi sangereaza, e prinsa intr-o colivie,

Sufletu-mi e trist, tanjind dupa un destin plin de vitejie

Privirea-mi se indreapta catre Apus, acolo el s-a dus,

Iar eu in urma am ramas, tanjind dupa un raspuns.

 

S-a intors, iar oamenii i-au inaltat cantari. Un menestrel

A susurat suavul cant al Regelui Elessar-Estel,

Perianii, piticutii dintr-al lor ciudat taram,

Au indeplinit cautarea, transformand intunericul in scrum,

Iar speranta a nascut din nou pe al nostru drum.

 

Deodata primavara mi-a patruns in inghetatul suflet,

Iar vorbele subrede, sfioase, declansara un rasunet,

Indreptandu-mi privirea catre fericire,

Privindu-l pe cel ce m-a tamaduit

Si invatand insemnatatea cuvantului „iubire”.

 

Crisu Mic

 Obsesie perioculoasă (Twillight)

 

     Razele apusului ce se topesc în văzduh mă-mbrățișează

     calde și ocrotitoare precum mâinile lui , 

     deși de gheață ,

     ele-s protectoare , un scut ce-mi înconjoară inima și trupu-mi firav  .

     – Bella , dă-mi mâna , nu te-ndepărta de mine ,

     Vreau să te știu în siguranță astăzi și mâine .

     Fața lui , atât de albă , precum o statuie de piatră ,

     mă privea cu ochii ațintiți asupra gâtului meu , ascultându-mi pulsul , 

     implorând moartea să fugă departe , departe de sufletul meu .

     Ochii mei îl rugau , cerșeau eternitatea ce el mi-o putea dărui 

     și totuși ezita .

     Nu-mi hrănea obsesia ,

     Obsesia mea atât de periculoasă , 

     dar atât de dulce și arzătoare pentru ființa mea .

     Tânjeam cu întreg trupul după nemurire ,

     Voiam așa de mult să fiu cu el pentru totdeauna

     Să alergăm goi de moarte prin ploaia clipelor

     ce lasă urme pe chipul muritorilor ,

     dar doar mângâinu-ne pe noi .

     Zorii zilei mi-au oferit ceea ce doream cu atâta ardoare

     mi-au oferit o viață infinită de perfecțiune și iubire ,

     lipsită de grija lui Edward , protectorul meu de ieri , de azi și de mâine .

 

Mihaella

(Micutele Mincinuase)

 Cand zorii zilei s-au lasat

 A, un mesaj a lasat

 A, e un oarecare , Alison sau cine oare ?

 Misterul nu l-am deslusit ,

 Iar pe Ali nimeni n-a gasit-o

 Ne straduim s-o gasim mereu

 Eu, Hanna , Spencer si em

 Dar cine stie unde-i ea ?

 Ca nimeni nu stie ceva

 Dar cine stie cate ceva , nu vrea s-o gasim pe ea

 

Andra Minculete

(Twillight)

Intr-o zi-nsorita

Edward si Bella se-ntalnira

Dar ei nu puteau sta-n soare

Ca pielea le lucea tare.

 

In urma cu o luna

Bella cea nebuna

Vampir a devenit

Iar Edward a palit.

 

El o iubea

Dar nu vroia ca ea

Suflet sa nu mai aiba

Iar el nici barba.

 

Dar la urma a cedat

Si statea ingandurat

Ca chiar de e evreu

Bella a lui va fi mereu.

 

Ei au mers intr-o parcare

Pregatiti de-o sarutare

Dar acolo mai era

Cineva cu geanta grea.

 

Era Jacob,varcolacul

Care-si aducea colacul

Pe oriunde umbla

Chiar si prin cafenea

 

El i-a salutat

Apoi a plecat

Dupa o gagica

Foarte maruntica.

 

Bella si Edward au stat

Si s-au uitat

Si apoi au spus

Ca se-ntalnesc la apus.

 

Animale sa vaneze

Ei n-au vrut sa inceteze

Sa bea proaspat sange

Din vaca ce muge.

 

Si asa s-au ospatat

Iar spre casa s-au indreptat

Unde Renesmee cea frumoasa

Ii astepta curioasa.

 

Kyky

(Love story)

 

  ~ Jenny

 

   Ce rost are să trăieşti când afară nu e soare,

   De ce să te iroseşti când mai ai doar o suflare?

   Oare merită să speri, să trăieşti ultima clipă,

   Ca şi cum este prima, ca şi cum eşti împlinită…

 

   Lugubru sentiment de iubire, uitat pe veci,

   Amare clipe, lacrimi pline, seci şi reci,

   Momente apăsătoare, durere, nostalgie,

   Toate destinate unui suflet, de ce mie?

 

   De ce să crezi în adevăr, de ce să crezi în minciună,

   De ce să te-ndoieşti de-o faptă bună?

   Când ştii că mai ai doar luni de trăit,

   De ce să negi, de ce n-ai fi iubit?

 

   ~Oliver

 

   Cum ai putea trăi sub asemenea chin, durere,

   Cum ai putea să te gândeşti la tine, la plăcere,

   Când ai pierdut tot ce te făcea bun pe lume,

   Ştiind că n-ai s-o mai regăseşti niciunde?

 

   Cum poţi continua să speri când viaţa te-a distrus,

   Când te-a despărţit de adevăr, iar tu i te-ai supus,

   Când te-a îndepărtat de persoana iubită printr-o atingere,

   Atingerea morţii, a nopţii protectoare-nceţoşată învăluire.

 

   De ce să treci mai departe, când n-ai motiv să speri,

   De ce să crezi în lume când te-a îndepărtat de plăceri,

   De ce să iubeşti viaţa când ştii că e nedreaptă,

   De ce s-accepţi destinul ştiind că nu te-aşteaptă?

 

   Ce se poate spune despre o fată care a murit,

   Ce contează 25 de ani, atât cât a trăit, 

   Ce contează cine era, ce contează ce făcea?

   O iubeam, era a mea.

 

Galavan Alina

(Twillight)

Cum celelalte filme n-am vazut

O poezie despre Twilight am facut .

Probabil multa lume s-a-ntrecut

Cu poezii facute nu de mult .

 

Eu nu prea le am cu poezia ,

Dar imi iese bine rima .

Asa ca am incercat ,

Si-o poezie despre Twilight am creat .

 

Profunda nu prea este ,

Insa e despre poveste .

Cum Edward pe Bella intalni ,

Si pe data se-ndragosti .

 

Si cum Bella a aflat ,

Cu un vampir ca s-a cuplat .

Dar problema nu era ,

Fiindca prea mult il iubea .

 

Familia i-a cunoscut

Simpatica i s-a parut ,

Cu Alice s-a imprietenit ,

Vampirii nu erau un mit .

 

Si intr-o zi innourata ,

Cu Edward a plecat indata ,

Baseball ei sa joace ,

Cum familia lui o face .

 

Insa Alice n-a “ vazut “

Cum nomazii se-aproprie de mult .

Iar cand ei au aparut ,

Pe Bella au observat , desi n-au vrut .

 

Si-un razboi era sa-nceapa ,

Fiindca James vroia ,

Pe Bella a o vana

Insa Edward o apara pe data .

 

De aici , as putea sa va spun

Tot ce s-a petrecut in film .

Dar desigur ca voi stiti

Si nu veti fi deloc uimiti .

 

Mai ales cand veti afla

Ca Edward o salveaza pe Bella ,

Din ghearele lui James cel rau

El a salvat-o din nou .

 

Desigur ca Victoria a fugit

Ca si-n al doilea film s-apara ,

Bellei sa-i faca viata amara ,

Ca pana la urma sa moara .

 

Dar nu mergem prea departe ,

Ci ramanem la prezent ,

Unde iubirea n-are impediment

Si totul are Happy end .

 

Acum , nu stiu cat am fost de convingatoare .

Nu am fost prea profunda , poate nici corecta ,

Dar m-am straduit , iar pentru mine-a fost perfecta .

Si chiar daca nu castig , poezia mea-i invingatoare .

 

Cristina Harja

(The Vampire Diaries)

O moarte fără soare, cu sângele curgându-mi 

 Un vis ce mă macină de-aintregul și mă tulbur. 

 O lacrimă lăsam să curgă pe perna de cașmir, uitându-mă din nou la Ea, văzând-o am clipit. 

 În negură cea densă, eu i-am jurat iertarea, dar demonul din mine nu mă elibera de moarte. 

 „-Damon” auzind, vocea sa profundă, un scântei a pătruns în inimă plăpândă. 

 O iubeam și mă simțeam zdrobit 

 Un destin atât de sumbru mi-a fost destăinuit . 

 Viața noastră a devenit regizată, cei care cred în destin și-a asigurat deja un rol în acest teatru. 

 Un teatru liber cu suspans și multă dramă ce mi-a alungat iubirea în depărtare . 

 Și o vedeam în fața ochilor mei. 

 Tragedie Elena a văzut de-a rându-i și a cunoscut demonul din mine. 

 Mână-i senzuală i-am simțit pe față, iar demonul a zbierat în mine. 

 Cu ochii verzi o priveam atent să nu dispară, că o nălucă în depărtare. 

 Cu trupul o doream și o feream de moartea ce o aștepta atentă să o înșface în întuneric.

 Cu mintea o ghidam încet spre ape calde precum o corabie cu pânze albe. 

 Din suflet emana lumina, la fel de pură ca o stea încântătoare ce nu înceta să strălucească.

 Sângele-i era atât de dulce, încât durerea mea era mult prea mare,

 Dar ceea ce ființă-mi întreagă mi-a zdrobit, era că fratele meu îmi devenise o reală amenințare și totul devenise un chin din acea zi. 

 Lupt ca ea să trăiască, mă las încet deoparte pentru că viața mi-a fost mereu înșelătoare.

 Mă scufund în poftă de sânge cu demonul urlând în mine, ne mai pasându-mi de dragostea prostească ce luptă pentru un singur sărut să mai iau..

 Vreau să ies de pe această scenă cu capul sus, victorios, înconjurat de provocare.

 Iubirea însemnă moarte,

 Moartea reprezintă sângele, 

 Moartea o vroia cu adevărat pe Elena, 

 Iar eu reprezentam moartea.

 

Scrisoarea lui Damon catre Elena…

Brasoava Dana Stefania

(The Vampire Diaries)

Inger divin cu chip de lut,

Doar tu m-ai ajutat sa uit!

Tu m-ai facut sa cred in bine

Cand totu-n jur era ruine!

 

Sub luna, eu ti-am declarat iubire,

Dar tu ai luat calea spre fericire

Lasand in mintea mea si-acum

Imaginea ta sarutand al meu frate bun!

 

Tu, muritoare interzisa,

Cu a ta frumusete aprinsa

Ai trezit in al meu suflet gol

Iluzia sentimentului roditor.

 

Te las cu el, caci e mai demn,

Eu plec pe drumul spre infern,

In lume voi trai-n eternitate

Condamnat sa visez la libertate.

 

Intreaga lume plange-acum cu mine,

Ducandu-mi coroana de suspine

Si corbii croncane a moarte, sus

In timp ce eu eu privesc inspre apus…

 

Cu-o ultima zvacnire a iubirii

Iti las pe fruntea-ti divina, un sarut

Sa-ti aminteasca de-un biet vampir pierdut

Ce-a oferit ofranda, Elena mult iubita, neimplinirii …

Otel Cristina

(The Vampire Diaries)

Ochii ei erau ca doua picături de ploaie uitată de vremurile trecătoare…

Genele dese îi erau împodobite cu lacrimi roşii

I-am atins buzele îmbibate în frică, dar nu a tresarit.

Avea aceea frumuseţe de piatră, dar căldura ce pâlpâia sub firavul ei trup a ucis-o.

Ma uitam la ea cu jind, deşi am avut-o în întregime; i-am simţit sangele curgând pe gatul meu uscat, am simţit-o pe ea…

Ştiam ca se va treziu, dar va zambi la fel?

Va umple golul ce inundă lumea in fiecare zi cu clinchetul surâsului ei?

Nu, nu…va zambi, nu va trăi, nu va creşte…

Va rămane aşa…aşa ca florile de gheata ce i se aştern in par…

Va rămane rece si pierdută in dansul vânturilor de sânge.

Va rămane biciuita de glasul sângelui care o va chema.

Sânge…va sacrifica orice pentru el.

Dar oare îi mai ramâne ceva de sacrificat?

Va mai rămane lânga ea cineva?

Doar setea şi un jurnal ce îi va aminti de bucurii şi de blestemul care i-a rapit tot,

De mine.

 

 

Georgiana Turcu

Nu m-am gandit niciodata la felul in care voi muri..

Cu siguranta era un mod frumos de a muri

M-am indragostit de el la prima vedere

El ma respingea, dar ma vruia aproape

Eram o ispita pentru el, un nesat dureros si delicios

El mi-a salvat odata viata

Asa ca as putea si eu sa o salvez pe-a lui

Eram tentatia suprema

Cu el am cunoscut o alta lume

Iubirea noastra era neobisnuita

Iubirea dulce dintre un vampir si o muritoare

Oare am reusi imposibilul?

Oare voi fi la fel ca el vreodata?

 

Carstian Alexandra

(Pretty Little Liars)

 

A, B, C, D, E, F, G,

I won’t let you find me!

Oh, but while my list enriches

You hope I won’t say anything…

But I’m still here bitches

And I know everything!

 

Spencer knows I know it all,

Aria hopes that she won’t fall…

Sadly Hanna broke her leg,

Em with fear goes to bed…

And Alison…well, she’s dead.

 

But…I want to send another text…

Guess…who will be next?

 

Cristina Andries

(Pretty Little Liars)

  V-ati ascunselea

 

Ceru-i intunecat,pustiit de stele,

Iar o pala de vant alunga norii

Si scoata la iveala luna,regina mortii,

Lumina ei infatisand

Mici secrete,barfe, rautati,

Chiar cele mai adanci mistere

.

Eu sunt un mesager razbunator,

Si cei ce candva m-au ranit

Acum momentul meu a sosit!

Cu fiecare clipa ce trece,rascolire a trecutului,

Esti mai aproape de adevar,

De dezlegarea misterului ce ne-nvaluie si azi!

 

Mici secrete,saruturi furate in noapte,

Facute chiar de tine,

Fereste-te din calea mea!

Arunc-un ochi la cei ce-advertismentele mi-au ignorat

La patru fete ce candva avea-au si-a cincea surata.

 

Cu par blond si ochi lapislazulii

Era deosebita, rea,afurisita.

Dar eu, inger razbunator, sunt gata de revansa!

Cu clasica mea semnatura,

Ce spune totul si nimic:

                                    -A

Mihaela Neascu

(Love Story)

 

Totul a inceput

Cand s-au cunoscut.

La inceput s-au certat

‘Arati prost si bogat’ a spus ea cu glas strengar.

‘Defapt sunt destept si sarac’ a spus el cu glas amar.

‘Nu,nu, EU sunt desteapta si saraca.’

‘Si ce te face pe tine asa de desteapta?’ a intrebat el neincrezator.

‘Faptul ca nu as accepta niciodata sa ies la o cafea cu tine’ a raspuns ea,pe un ton provocator.

‘Ei bine, eu nu te-as invita niciodata’

‘Si asta te face pe tine prost’ a replicat ea,

Si cu asta i-a inchis gura.

 

Nici nu si-au dat seama

Cand s-au indragostit.

Dar pana seara

Deveniserea de nedespartit.

Ea era frumoasa, inteligenta, spirituala,

Spontana, iubitoare, loiala.

El era sportiv, nepasator, nesimtit

Si foarte foarte indragostit.

Iubirea lor era stalucitoare,

Nemuritoare

Erau complet indragostiti,

Nepasatori si fericiti.

 

Cei doi s-au casatorit,

Si isi doreau un camin fericit.

Dar vestea care a urmat,

Pe toti i-a socat.

Ea suferea de o boala grava

Si din nefericire urma sa moara.

El a fost distrus

Si la inceput nu a spus

Nimanui.

Dar cand sotia sa a aflat

Amandoi s-au intristat

Fiindca urmau sa se desparta.

Dar inainte sa fi murit,

Ea l-a facut pe el sa promita ca va incerca sa fie fericit.

 

Iar din aceasta poveste emotionanta,

O vorba a ramas in lumea larga.

Care ne aminteste ce inseamna dragostea,

Ce inseamna iubirea

Si care mereu va dainui printre noi:

‘Iubirea inseamna sa nu trebuiasca sa spui niciodata: imi pare rau’

Alecsa All

(Lord of the ring)

Pe-un pat scaldat in roze, o viata sta pierduta

O elfa ce in moarte iubirea si-a urmat

Dar el este departe, iar pierderea e crunta,

O dulce amagire, amor adevarat.

 

Privind catre fereastra, captiva in uitare,

Gandul ii rataceste spre spre-o inima ce moare

De dragoste, de dor, caci frica o doboara,

Iar suflul rece-al noptii usor o inconjoara.

 

Pe chipu-i preafrumos un zambet trist si crud,

O amintire dulce, un vis  frumos, absurd ,

Dispare intr-o clipa; Cuprinsa de teroare

Arwen vrea sa uite ca dragostea nu moare.

 

O lumina, o scanteie lipsita de speranta…

Poate ca nu-i pierdut, poate mai este viata,

Iar in eternitate se vor infatisa

Regele, regina isi va imbratisa  .

 

Poate va veni, un gand fugar ii spune,

Dar pana-n acea zi durerea o rapune,

Caci sufletu-i e frant, afara se innoapta,

Ramasa la fereastra, ea inca il asteapta.

 

Balaban Ramona Alexandra

(The Vampire Diaries)

Iubita mea, Elena

 

As fi strabatut pamantul intreg

Doar ca sa-ti mangai insetat cositele aurii…

Si as fi inotat prin cele mai reci si adanci mari

Doar ca sa vad privirea din ai tai ochi albastrui.

 

Cand ostenit soarele apune peste munti si vai,

Gandul la tine imi pleaca,

La ce a fost candva intre noi,

Si la soaptele tale reci,

Care-mi spuneau ca ma iubesc…

 

Dar tu, iubita mea Elena,

L-ai ales acum pe el, ai ales eternitatea pura.

Sa iubesti, sa pretuiesti si sa simti intotdeauna

Dragostea lui fara de cusur.

 

 

 

Irina Love

(P.S: I love you)

 

Ce este dragostea?

Este goliciunea oarbă a sufletului?

Dorinţa arzătoare a inimii de a te avea din nou lângă mine?

Cuvintele rămase ca amintirile cenuşii în focul stins devreme?

Şi totuşi atât de vii,pe o uitată foaie de hârtie?

 

Să îmi trezeşti iubirea şi după moarte e un chin,

O dulce suferinţă  a plăcerii de altădată,

Suferinţa  de a nu te mai avea lângă mine

Decât prin cuvinte.

 

Asa cum imi spuneai:

“Ţinteşte către lună,chiar dacă ratezi,ai să ajungi printre stele.”

Dar nu este aşa,

Luna a devenit acum doar o minge goală fără viaţă

Iar cerul meu de stele este fad

Căci,singurul luceafăr a apus.

 

Nu eram doar Holly şi cu Gerry,

Eram noi doi,un univers întreg

Dar colapsând planete

Acesta este dus.

Absorbit de recea disperare a negrului abis,

Suflarea rece a bolii ce-a te-a răpit în moarte.

Ce este dragostea acum?

Doar amintiri în negru arse?

Scrisori în vântul vieţii crud,

Furtuni de foc distrugătoare?

Verdeaţa dulce a Irlandei?

 

Chiar nu mai ştiu,

Şi….sincer…

Nu-mi mai pasă,

“Câteodată mai este doar un lucru de spus,P.S.I Love You…

Pai, cam acestea sunt. 15 pagini de word. Si castigotorii  sunt, pentru locul 1 Kyky, cu poezia ei pentru love story si pe locul 2 Kayla Phantom cu poezia pentru Lord Of The  Ring .Asta inseamna ca Kyky tocmai s-a ales cu „Cele 13 motive”si Kayla cu „Evervinght”. Felicitari, niste poezii minunate! Astept datele voastre la adresa de email alexa1898@yahoo.com .

8 gânduri despre “Castigatorul concursului cu poezii

Ce parere ai?

