Castigator Nascuta la Miezul Noptii

Ok, aici am avut ceva probleme. Ca sa aleg castigatorul acestei carti, avand in vedere ca nu avea nimeni mai mult de un vot am luat toate persoanele votate si le-am pus intr-o urna, cu biletele – trei biletele, nu a fost greu deloc :)). Am luat si voturile celor care nu au participat caci, pur si simplu, 1 la 1 (2 persoane care s-au votat una pe alta) chiar nu ar fi iesit prea frumos. Nu ca in 3 ar fi mare diferenta. Si, am extras biletelul pe care scria cu majuscule „ISA4YOU”. Isa4you , asta e ziua ta norocoasa caci tocmai ai castigat cartea Nascuta la miezul noptii de C.C.Hunter. Astept datele tale la adresa de email alexa1898@yahoo.com si felicitari!

Un gând despre “Castigator Nascuta la Miezul Noptii

Ce parere ai?

