Cele 13 motive Recenzie

Absolut GENIAL!  Trist dar foarte frumos scrisa, cel putin din punctul meu de vedere. Cele 13 motive este o carte de care multi dintre noi as putea zice ca avem nevoie caci ne arata ca atunci cand viata pare grea, nu trebuie sa renunti sa lupti niciodata. Iti arata ca, daca dintr-un motiv sau altul te-ai sinucide ai pune capat nu numai vietii tale dar si fericirii altuia. Iti prezinta toate acele lucruri oribile care se pot intampla dand drumul unui zvon, batjocorind o persoana sau ranind-o. Uneori aceste lucruri pot avea urmari foarte grave.

Nu prea am ce sa povestesc. Actiunea cartii se petrece intr-o singura noapte in care se povestesc cativa ani din urma. Intr-o zi, Clay Jason primeste o cutie de pantofi in care se afla 7 casete. Aceste casete marturisesc 13 motive care au determinat-o pe Hannah sa se sinucida. Cum Clay era indragostit de Hannah pierderea ei a insemnat o catastrofa pentru el. Dar din ce motiv se afla si el pe acea caseta? Nu i-a facut absolut nimic. Si, cu toate astea se afla pe casete.

Chiar nu vreau sa ma chinui sa fac o recenzie mai lunga. S-ar dce tot farmecul cartii. O carte geniala, cum am spus mai sus si chiar nu merita sa irosesc placerea citirii acesteia destainuindu-va mai mult.

Aceasta carte a reusit sa ma faca sa plang. A fost atat de trista, m-a lasat marcata. M-a facut sa privesc lumea cu alti ochi, sa ma gandesc si la problemele altora si sa ma gandesc de dua ori inainte de a spune ceva care, inconstient, ar putea rani persoana careia ma adresez. Oricine are un pic de inima va fi de aceias parere cu mine. Va recomand aceasta carte din tot sufletul!

Multumesc din inima editurii Leda care mi-a daruit aceasta minunata carte. Sper ca si voi sa o apreciati la fel de mult ca mine.

Titlu Original: Thirteen Reasons Why

Autor: Jay Asher

Editura: Leda

Nota mea: 9 / 10

6 gânduri despre “Cele 13 motive Recenzie

1. of, tare mi-o doresc si eu…mai mult fiindca sunt constienta ca peste ceva vreme si fiica mea va fi adolescenta, si nu vreau sa treaca prin valtoarea acestei varste singura, fara sa fie invatata….si adevarul e ,s a recunoastem , este varsta la care orice sentiment e amplificat, orice jignire primita ramane zidita in memorie, orice complex se amplifica si ramai cu el poate toata viata…conteza mult pe cine ai langa tine, sa te sprijine, sa te invete ca esti unic in felul tau.

2. piticmic

M-ai făcut curioasă, recunosc. Sper să o citesc şi eu cândva, însă nu chiar acum că mi-ar înmuia inima, iar eu vreau să o întăresc ca să fac faţă răutăţii colegei şi şefei de la servici